موفقیت بیمه آسیا در سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی

موفقیت بیمه آسیا در سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی

در شانزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و هفدهمین جشنواره برترین روابط عمومی ایران مسعود بادین مدیرعامل بیمه آسیا”  مدیر ارشد تعالی گر ارتباطی” شد و نشان ویژه “روابط عمومی پاسخگو” و تندیس “روابط عمومی برتر” به روابط عمومی بیمه آسیا اهدا شد.

به گزارش دیوان اقتصاد،در شانزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و هفدهمین جشنواره برترین روابط عمومی ایران که طی روزهای ۲۰ و ۲۱ آبان به صورت وبینار برگزار شد مدیرعامل بیمه آسیا به پاس حمایت از برنامه های ارتباطی و نگاه تخصصی به روابط عمومی، به عنوان “مدیر ارشد تعالی گر ارتباطی” معرفی شد.

گزارش دیگری حاکی است که در همین جشنواره  روابط عمومی بیمه اسیا نیز یک نشان ویژه و تندیس روابط عمومی برتر را دریافت کرد.

بر پایه همین گزارش، در این دوره از سمپوزیوم که با حضور سیما سادات لاری، سخنگو و معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دکتر سلیمانی امیری رئیس‌کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مدیران روابط عمومی با محوریت بررسی تاثیر کرونا ویروس بر ساختار و عملکرد روابط عمومی برگزار شد، متخصصان، اساتید دانشگاه و کارشناسان روابط عمومی به بحث و گفت‌ و گو در خصوص نقش روابط عمومی ها در دوران کرونا پرداختند و در پایان از روابط عمومی های برگزیده قدردانی شد.

گفتنی است در ابتدای این مراسم پیام سوتلانا استاوریوا رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی خطاب به شرکت‌کنندگان و برگزیدگان این سمپوزیوم به‌صورت مجازی پخش شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.