آگهی دعوت به مجمع صاحبان سهام شرکت بیمه کارآفرین

آگهی دعوت به مجمع صاحبان سهام شرکت بیمه کارآفرین

شرکت بیمه کارآفرین (سهامی عام) ثبت شده به شماره ۲۰۰۸۴۵ از داوطلبان عضویت در هیات مدیره برای شرکت در مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۲۹ دعوت کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، ر راستای اجرای ماده ۹۵ اصلاحیه قانون تجارت و پیرو آگهی های دعوت از داوطلبان عضویت در هیاًت مدیره شرکت بیمه کارآفرین به شماره های ۲۷۷۸۸ مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ و ۲۷۸۰۸ مورخ ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ و مجوز اخذ شده از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به شماره ۱۴۰۰/۶۰۲/۴۰۸۶۰ مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۱۷، بدینوسیله از تمام سهامداران شرکت بیمه کارآفرین (سهامی عام) به شماره ثبت ۲۰۰۸۴۵ و شناسه ملی ۱۰۱۰۲۴۲۵۹۶۹ دعوت به عمل می آید.
در جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام این شرکت که در ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۲۹ در محل قانونی شرکت واقع در میدان آرژانتین، خیابان احمد قصیر (بخارست)، کوچه هفدهم (بهزاد شفق)، پلاک ۵ (سالن کنفرانس بیمه کارآفرین) برگزار می گردد، حضور به هم رسانند.
دستور جلسه:
انتخاب اعضای هیاًت مدیره
سهامداران و یا وکلای قانونی آنان جهت دریافت برگه ورود به جلسه می‌توانند در ساعت اداری روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ و ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ به نشانی دفتر مرکزی بیمه کارآفرین واقع در میدان آرژانتین، خیابان احمد قصیر (بخارست)، کوچه هفدهم (بهزاد شفق)، پلاک ۵ اداره امور سهام مراجعه کنند.
ضروری است مستندات موید نمایندگی، وکالت، ولایت و یا قیومت را حداقل سه روز اداری قبل از تاریخ تشکیل جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده به اداره امور سهام در قبال اخذ رسید تحویل شود.
با توجه به الزامات قانونی در خصوص ثبت صورت حاضرین در جلسه مجمع مذکور همراه داشتن اصل کارت ملی برای سهامداران، وکلا و نمایندگان آنان جهت حضور در مجمع الزامی بوده و همچنین نمایندگان اشخاص حقوقی میبایست اصل معرفی نامه با سربرگ شخصیت حقوقی که به امضای مجاز و ممهور به مهر شرکت را جهت حضور در مجمع ارائه کنند.
لازم به یادآوری است که نشست مجمع به صورت مستقیم از طریق آدرس زیر قابل مشاهده است.
https://www.aparat.com/karafarininslive/live
بازرسی قانونی شرکت بیمه کارآفرین (سهامی عام)
موسسه حسابرسی و خدمات مالی و مدیریت ایران مشهود (حسابداران رسمی)




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.