ارتقای خدمات خسارت سیار بیمه کوثر

ارتقای خدمات خسارت سیار بیمه کوثر

خدمت‌رسانی سیار به زیان‌دیدگان خودرویی در شهر تهران در راستای جلب رضایت مشتریان وارد مرحله جدیدی می‌شود.

 

به گزارش دیوان اقتصاد، هم‌زمان با چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب ، با هدف خدمت‌رسانی بهتر و جلب رضایت مشتریان، واحد خسارت سیار شرکت بیمه کوثر از ۲۲بهمن ۱۴۰۰ با ساختار جدید و تقویت‌شده در تهران آغاز به کار کرد و به تدریج در کل کشور اجرایی می‌شود.

اعظم علیزاده، ضمن تشکر از سرعت عمل و همکاری مدیر راهبری سرپرستی‌های استان تهران و همکاران مدیریت امور مشتریان و بازاریابی اجتماعی با مدیریت اتومبیل و همچنین همراهی شرکت ارزیابی سریر صدر آسایش در توجه به رسالت بیمه کوثر، گفت: هرچند بیمه کوثر پیش از این واحد سیار را ایجاد کرده بود؛ اما تجربه این چند سال نقاط ضعفی را به ما نشان داد و دیدیم که در برخی مسایل آن‌گونه که انتظار و مطلوب مشتری است، کار پیش نمی‌رود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.