نخستین همایش "ارتقاء توانمندی های حرفه ای شبکه فروش" برگزار شد

با حمایت سندیکای بیمه گران ایران؛

نخستین همایش "ارتقاء توانمندی های حرفه ای شبکه فروش" برگزار شد

نخستین همایش توسعه توان حرفه ای صنعت بیمه با موضوع "ارتقاء توانمندی های حرفه ای شبکه فروش پنج شنبه 14 مردادماه از سوی انجمن حرفه ای صنعت بیمه و موسسه آموزشی پویا تدبیر در سالن همایش مجتمع رفاهی پتروشیمی شهر تبریز برگزار شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، اولیا در مراسم افتتاحیه این همایش ضمن ابراز خرسندی از تلاش های صنعت بیمه برای ارتقاء توان حرفه ای شبکه فروش گفت: صنعت بیمه باید از افزایش توان حرفه ای کارشناسان و شبکه فروش  بیمه را در دستور کار اود قرار دهند تا آنها بتوانند ، با آگاهی بیشتر از اصول و قوانین بیمه و انتقال آن به زبان ساده به مردم به افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور کمک کنند.

وی بهره گیری از فضاهای آموزشی دانشگاه ها و موسسات آزاد آموزشی را یکی از راههای  تقویت توان حرفه ای دانست و گفت: باید با هم فکری این مجموعه ها نواقص این حوزه را برطرف کنیم و گامی موثر در تربیت نیروی انسانی متخصص برداریم.

اولیا با اشاره به موقعییت ویژه استان آذربایجان شرقی و بالا بودن ضریب نفوذ بیمه نسبت به متوسط کشوری گفت:باید در کنار ارتقاء دانش فنی بوامل فروش بیمه در استان،فضایی فراهم شود تا بیمه به خارج از مرزها نیز راه پیدا کند.

همچنین علی اکبر اولیا در آستانه روز خبرنگار،بر تعامل مناسب با رسانه ها تاکید کرد و گفت:رسانه ها پل ارتباطی شما با مردم هستند و می توانید از طریق آنها خدمات و محصولات بیمه را معرفی کنید.

در ادامه محمد رضا نوتاش، دبیر نخستین همایش توسعه توان حرفه ای صنعت بیمه، متوسط سرانه جهانی حق بیمه را ۶۶۰ دلار و سرانه ایران را ۸۴ دلار اعلام کرد و گفت:ایران رتبه ۴۴جهان از نظر حق بیمه تولیدی را دارد.

وی با تاکید بر ضرورت ارتقای توان حرفه ای و استفاده از تجارب موفق داخلی و خارجی در رشد و توسعه بیمه کشور گفت:در صنعت بیمه ایران مشکلات زیادی داریم و هنوز نتوانسته این میان عرضه و تقاضا تعادل ایجاد کنیم و بسیاری از بیمه ها مانند بیمه کشاورزی در کشور ما مغفول مانده است.

وی با بیان این مطلب که امیدواریم روز به روز نقش دولت در بیمه ها کم رنگ تر شود و دولت فقط بر روی نظارت تمرکز کند، گفت:اولویت های روز صنعت بیمه باید متناسب با ظرفیت های هر منطقه مد نظر قرار گیرد و به پتانسیل های ذاتی استان ها توجه شود.

در پایان قهرمانی مدیر بیمه ایران استان آذربایجان شرقی،خواهان برگزاری مجدد شورای هماهنگی استان ها شد و گفت:شورای هماهنگی بیمه ها در استان به عنوان پل ارتباطی با ارگان ها و دستگاه های مرتبط با بیمه عمل می کند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.