استفاده از رمز پویا برای تمام تراکنش‌های غیرحضوری الزامی است

از ابتدای دی،

استفاده از رمز پویا برای تمام تراکنش‌های غیرحضوری الزامی است

بر اساس اعلام بانک‌مرکزی از ابتدای دی، انجام تمام پرداخت‌های غیرحضوری مبتنی بر کارت، تنها از طریق رمز پویا امکان‌پذیر خواهد بود.
 

به گزارش دیوان اقتصاد، هماهنگ با تصمیم نظام بانکی، جهت ارتقای امنیت در پرداخت‌های غیرحضوری و پیشگیری از سوء استفاده‌یکلاهبرداران، از ابتدای دی ماه سال جاری،تمام رمزهای دوم ایستا غیرفعال خواهد شد و انجام تراکنش با هر مبلغی تنها از طریق رمز دوم پویا انجامخواهد گرفت.
بر این اساس، از ابتدای دی رمز پویا برای کلیه کارت‌های بانک‌پاسارگاد به‌طور خودکار فعال خواهد شد و همچون گذشته، دریافت آن از طریق سامانه‌بهمراه بانک و کد دستوری #۶*۷۲۰* امکان‌پذیر است. به این ترتیب که مشتری می‌تواند در زمان خرید کالا و خدمات بر روی درگاه‌های پرداخت، بامراجعه به موبایل بانک (همراه بانک)، منوی «کارت» و انتخاب گزینه «رمز پویا» رمز یکبار مصرف را دریافت کند. امکان دریافت رمز پویا در سامانه اینترنت بانک نیز جهت انجام عملیات انتقال وجه کارت به کارت نیز فراهم است.
همچنین مشتریانی که تلفن همراه هوشمند در دسترس ندارند، می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۶*۷۲۰* رمز پویا را از طریق پیامک دریافت کنند.از این‌رو مشتریانی که به هر دلیلی پیامک‌های بانک را دریافت نمی‌کنند و یا اقدام به تعویض سیم کارت خود کرده‌اند، باید با مراجعه به شعبه‌های بانک پاسارگاد در سراسر کشور، از ثبت صحیح شماره تلفن‌همراه خود اطمینان حاصل کنند.
گفتنی است الزامی شدن استفاده از رمز پویا جهت ارتقای سطح امنیت در پرداخت‌های غیرحضوری، به طور هماهنگ در کل نظام بانکی کشور در حال اجرا است.
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت بانک‌پاسارگاد به نشانی https://www.bpi.ir مراجعه و یا با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی به شماره ۸۲۸۹۰ تماس حاصل کنید.
 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.