ملی شو3 برگزار شد 

ملی شو3 برگزار شد 

پنج‌شنبه, ژانویه 23, 2020 - 09:17 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

رویداد ملی شو 3 روز گذشته با حضور دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی، اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران، مدیران شرکت آسان پرداخت و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، وزیر امور اقتصادی و دارایی با قدردانی از بانک ملی ایران در ارایه دستاوردهای فناورانه خود به نظام بانکی کشور در رویداد «ملی شو3» گفت: ملی شو باید به معنای واقعی ملی شدن و وسیله ای برای افتخار به پرچم مقدس کشور و درخشش ایران در جهان باشد تا نه تنها به تاریخ و جغرافیا بلکه به اقتصادمان نیز افتخار کنیم.

دژپسند با بیان اینکه باید از سرمایه های ملی به بهترین نحو ممکن و در بالاترین موقعیت سرمایه گذاری بهره ببریم، اظهارکرد: آیا کوتاه کردن مسیر دستیابی به مهم بدون به کارگیری فناوری های نوین میسر خواهد بود؟ باید دانش بنیان کردن و بهره مندی از فناوری های نوین در کنار تامین مالی در این مسیر مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه اگر متولیان تامین مالی قابلیت جذب فناوری های دانش بنیان را به صورت پیشران داشته باشند، می توانند برای سایرین هم الگو قرار گیرند، افزود: بانک ملی ایران به عنوان یکی از بانک های پیشرو در کشور در تمام اقصی نقاط کشور شعبه دارد و این بانک بهترین جا برای همین کار است.

وزیر اقتصاد ادامه داد: امروز 90 درصد تامین مالی کشور بر عهده بانک هاست و بانک ها برای اینکه بتوانند به درستی در اقتصاد کشور ایفای نقش کنند، باید هم دانش بنیان شوند و هم اینکه قدرت جذب، هضم و تکامل فناوری را داشته باشند.

دژپسند تاکید کرد: اگر از اقتصاد هوشمند استفاده کنیم 20 تا 25 درصد هزینه های بانکداری و 13 درصد هزینه های خلق محصولات مالی جدید کاهش می یابد و در مقابل بانک های بهره مند از اقتصاد هوشمند با رشد 17 درصدی درآمد مواجه خواهد شد. شرایط فعلی اقتصاد و سیاست ایران و الزامات اقتصاد مقاومتی نیز بر تحقق این امر تاکید دارد.

وی با تاکید بر اینکه انتظار نداریم بانک ها مسئولیت گذار اقتصاد ایران از اقتصاد سنتی به اقتصاد هوشمند را بر عهده گیرد اما می توانند به عنوان یک اهرم عمل کنند، بیان کرد: امروز دشمن تمام قد از تمام عناصر خود برای به زانو درآوردن کشور در منطقه بهره می گیرد و ما زمانی می توانیم این خیال باطل را دور کنیم که از نظر اقتصادی در منطقه سرآمد باشیم. برای این امر باید مسیر اقتصاد هوشمند را با سرعت بیشتری طی کنیم و نظام اقتصاد ما به طور ویژه و بانک ملی ایران به طور اخص در این بخش مسئولیت مهمی دارد.

همچنین مدیرعامل بانک ملی ایران در این رویداد با اشاره بر اینکه شعار اصلی بانک ملی ایران بر محور اعتماد است، گفت: بانک ملی ایران یک سازمان یادگیرنده و نوآور است و ما هر روز به دانش روز، خلاقیت و ایده های نوآورانه نیاز داریم.

محمدرضا حسین زاده با قدردانی از حمایت های وزیر اقتصاد از بانک ملی ایران تصریح کرد: از میان ده ها محصول فناورانه تولید شده در بانک، امروز «همراه بام»، «هپ» و «نشان پرداخت» و «نشان پرداخت» رونمایی شدند.

وی بیان کرد: آغوش بانک ملی ایران به سوی همه کسانی که فکر، ایده و طرح های نوآورانه دارند، باز است و امیدواریم در رویداد «ملی شو4» شاهد محصولات نوآورانه بیشتری باشیم.

نشان پرداخت حاصل همکاری بانک ملی و آسان پرداخت

با همکاری بانک ملی و نرم افزار کاربردی آپ خدمات نشان پرداخت برای دریافت سریع و آسان پول از مشتریان با همکاری بانک ملی و نرم افزار کاربردی آپ رونمایی شد.

بر اساس این سرویس، خریدار پس از دریافت کالا یا خدمات مورد نظر خود، به آسانی می‌توانند با اسکن کد تصویری و یا وارد کردن کد عددی نشان پرداخت با استفاده از نرم افزار کاربردی آپ، مبلغ مورد نظر را پرداخت کند.

امکان دریافت پول بدون نیاز به دستگاه کارت خوان و حل معضل نداشتن پول خرد و نیز مشاهده جزئیات کامل پرداختی‌ها، از مزایای نشان پرداخت است.
همه کسب و کار‌ها بامبالغ خرد مانند تاکسی‌ها و نانوایی‌ها و همچنین کسب و کار‌های ارسال کالا مانند پیک‌ها و نیز کسب و کار‌های با مبالغ متوسط و بالا و کسب و کار‌های برخط، می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

سرویس نشان پرداخت این امکان را برای شما فراهم می‌سازد تا تمام پرداخت‌های خود را به سادگی و سهولت انجام دهید. از پرداخت هزینه تاکسی تا پرداخت انواع قبوض و خریدهای منزل را با نشان پرداخت انجام دهید.

اپلیکیشن "هپ" برای آموزش مسایل مالی به کودکان و نوجوانان

 اپلیکیشن «هُپ» تلاش می کند در محیطی شاد و سرگرم کننده در کنار تفریح و سرگرمی، امکان افزایش سواد اقتصادی برای کودکان و نوجوانان را فراهم کند.

ارائه خدمات جدید در بستر بام بانک ملی

در طراحی همراه بام جدید، به منظور شناخت دقیق و پاسخگویی به انتظارات مشتریان بانک از همه مراحل فرآیند تفکر طراحی نظیر درک مسائل و نیازهای مشتری، تعریف مسائل، ایده پردازی، مدلسازی نمونه اولیه و آزمون محصول بهره گرفته شده است.

در این اپلیکیشن، ویژگی‌هایی نظیر بهبود تجربه کاربری، کارایی و ساده سازی فرآیندهای بانکی مد نظر قرار گرفته اند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.