ضمانتنامه‌های بانک‌پاسارگاد کلید ورود به بازار

ضمانتنامه‌های بانک‌پاسارگاد کلید ورود به بازار

ضمانتنامه‌های بانکی کلید ورود به بسیاری از بازارها هستند. ارائه‌ی ضمانتنامه از بانک‌های معتبر بخشی از مسیر موفقیت در رقابت با دیگر عرضه‌کنندگان کالا و خدمات محسوب می‌شود.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از اخبار پولی مالی، در بازارهای مدرن و پر از رقابت امروز، ارائه‌کنندگان کالا و خدمات باید بتوانند گارانتی و وارانتی قابل اطمینانی را برای جلب اطمینان مشتری ارائه کنند.
یکی از مهم‌ترین راه‌های اطمینان‌بخش برای این کار، ارائه‌ی ضمانت‌نامه بانکی است. ضمانت‌نامه‌ها توان عرضه‌کننده را برای پشتیبانی از محصول نزد مشتری تعریف می‌کند. حال هرچه که بانک ضامن از قدرت، توان و خوشنامی بیشتری برخوردار باشد، قدرت رقابت عرضه‌کننده کالا و خدمات را در بازار افزایش می‌دهد.
از این منظر انتخاب بانک ضامن برای ارائه‌ی ضمانتنامه از اهمیت بسیاری برخوردار است. استفاده از ضمانت بانکی که با برخورداری از نسبت‌های مالی استاندارد بین‌المللی و دارای توان مالی قابل توجه و مستحکم، پرسنل حرفه‌ای و برند شناخته‌شده خوشنام دارد به عرضه‌کننده کالا و خدمات کمک خواهد کرد. در این میان برندی همچون بانک‌پاسارگاد خیال مشتری را از واقعیت خدمات فهرست شده بر روی محصول و دریافت پشتیبانی مورد نیاز راحت می‌کند.
امروزه در نظام مدیریت بازاریابی، جلب نظر مشتری مهم‌ترین هدف عرضه‌کنندگان کالا و خدمات محسوب می‌شود و در بسیاری از موارد، ضمانتنامه‌های بانکی کلید ورود به بازارها هستند.
یکی از بانک‌هایی که به‌عنوان صادرکننده‌ی انواع ضمانت‌نامه‌های بانکی، سهم قابل توجهی در نظام بانکی دارد، بانک‌پاسارگاد است.
این بانک با ارائه‌ی این خدمت با شرایط مناسب و سریع، در شرایط ویژه‌ی اقتصادی کنونی، باعث رونق تولید و رشد اقتصادی و همچنین تسهیل مبادلات اقتصادی و تجاری شده‌است. به ‌طوری‌که آمارها حاکی از رشد 47 درصدی در صدور ضمانت‌نامه‌ها توسط این بانک، نسبت به مدت مشابه سال قبل است.
بانک پاسارگاد ضمن ایجاد شرایط مناسب برای کلیه‌ی اشخاص حقیقی و حقوقی، آماده‌ی صدور انواع ضمانت‌نامه‌های پیمانکاری (شرکت در مناقصه/مزایده، حسن انجام‌ کار یا تعهدات، پیش‌پرداخت و کسور وجه‌الضمان)، انواع ضمانت‌نامه‌های تعهد پرداخت (گمرکی، مالیاتی، خروج از کشور، نظام‌وظیفه، آژانس‌های مسافرتی) و سایر ضمانت‌نامه‌ها است. این بانک با صدور ضمانت‌نامه‌، به نوعی نقش پشتیبان را برای مشتریان خود ایفا می‌کند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.