بازشناسی نیازها و انتظارات شهروندان و مشتریان شبکه بانکی از بانک شهر

بازشناسی نیازها و انتظارات شهروندان و مشتریان شبکه بانکی از بانک شهر

معاون مالی و اقتصادی بانک شهر با تاکید بر اینکه طراحی خدمات نوین بانکی و تسهیل امور در شعب همواره در صدر اقدامات این بانک قرار دارد،گفت: در همین راستا بازشناسی نیازها و انتظارات شهروندان و مشتریان شبکه بانکی از بانک شهر طی نیم سال دوم سال جاری در دستور کار قرار دارد.

به گزارش دیوان اقتصاد،رسول خوش بین افزود:معتقدیم شناسایی نیازهای مشتریان و بررسی انتظارات آنان از دریافت خدمات بانکی، گام دیگری در راستای افزایش محبوبیت بانک شهر در میان هموطنان است.
وی با بیان اینکه امروزه انتظار بسیاری از مشتریان دریافت سود از بانکها نیست بلکه آنها خواستار دریافت خدمات متنوع بانکی هستند،تصریح کرد: در تلاش هستیم با توجه به اصول بانکداری حرفه ای و گسترش بانکداری شرکتی در سال "جهش تولید" به مشتریان حقیقی و حقوقی، تسهیلات ویژه ای ارائه کنیم.
معاون مالی و اقتصادی بانک شهر ادامه داد: همچنین از طریق توسعه فرهنگ مشتری مداری، بهبود مستمر کیفیت خدمات و گسترش استفاده از فناوری های نوین الکترونیکی خدمات رسانی به مشتریان را بهبود خواهیم بخشید.
خوش بین گفت:در راستای تقویت حوزه مالی بانک و با هدف چابک سازی و بهره مندی از دانش نیروهای جوان و تلفیق آن با توانمندی افراد صاحب تجربه ؛ حرکت در مسیر تحقق بانکداری شرکتی را به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار داده ایم.  
وی در ادامه با اشاره به اقدامات تاثیرگذار بانک شهر در کمک به افزایش تولیدات تولیدکنندگان داخلی از ابتدای امسال،خاطرنشان کرد: مجموعه بانک شهر اعتقاد راسخ دارد که نظام بانکی در تحقق شعار سال نقش تعیین‌کننده‌ای دارد.
معاون مالی و اقتصادی بانک شهر تاکید کرد: در مسیر تحقق شعار سال و عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه و رفع به نیازهای مالی واحدهای تولیدی از هیچ اقدامی فروگذار نخواهیم کرد.

 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.