بانک کشاورزی سامانه عرضه بهینه،استاندارد و مستقیم نهاده های کشاورزی را راه اندازی کرد

بانک کشاورزی سامانه عرضه بهینه،استاندارد و مستقیم نهاده های کشاورزی را راه اندازی کرد

بازارگاه محصولات و نهاده های کشاورزی، سامانه عرضه بهینه، استاندارد و مستقیم نهاده های کشاورزی در محیطی مدیریت شده برای دسترسی آسان خریداران و بهره برداران نهایی به محصولات کشاورزی با قیمت مصوب و مدیریت شده است.

به گزارش دیوان اقتصاد،بر اساس هماهنگی های به عمل آمده با وزارت جهاد کشاورزی، در قالب این سامانه مبادلات نهاده های کشاورزی(ذرت،جو،کنجاله) بین وارد کنندگان با خریداران و بهره برداران نهایی، با سهولت بیشتری امکانپذیر است.
بر اساس این گزارش در جلسه ای که روز شنبه ۵ مهرماه سال جاری با حضور روح اله خدارحمی مدیر عامل ، اعضای هیات مدیره و مدیران و کارشناسان حوزه بانکداری الکترونیک و بانکداری شرکتی بانک کشاورزی برگزار شد، قابلیت های این سامانه تشریح و بر ارتقا و توسعه آن تاکید شد.
سامانه بازارگاه محصولات و نهاده های کشاورزی با دانش،تخصص و تجربه کارکنان بانک کشاورزی طراحی و راه اندازی شده و با توجه به ظرفیت ها و زیر ساخت های بانک کشاورزی در حوزه بانکداری الکترونیک و بین الملل، بازرگانان نهاده های کشاورزی می توانند فعالیت های خود در زمینه خرید و فروش نهاده ها را از طریق این سامانه انجام دهند.
از قابلیت های این سامانه می توان به پایش و نظارت ارز دولتی تخصیص یافته به نهاده های استراتژیک و توزیع هدفمند نهاده ها برای کنترل قیمت فرآورده های گوشتی، فراهم کردن بستر برای ایجاد بازار رقابتی، ایجاد بازاری هدفمند و مطمئن برای عرضه کنندگان، استفاده از حاشیه بازاریابی محصولات به نفع تولید کننده و مصرف کننده با کوتاه شدن زنجیره عرضه و تقاضا، عرضه محصولات استاندارد و شناسنامه دار، شناور شدن قیمت ها بر اساس عرضه و تقاضا و … اشاره کرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.