برگزاری سومین نشست بزرگ تجاری ایران و اروپا با حمایت بانک سامان

برگزاری سومین نشست بزرگ تجاری ایران و اروپا با حمایت بانک سامان

سه‌شنبه, نوامبر 8, 2016 - 09:19 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

سومین نشست بزرگ تجاری ایران و اروپا با حمایت ویژه بانک سامان در شهر فرانکفورت آلمان برگزار می‌شود.

به گزارش دیوان اقتصاد، ، این نشست 2 روزه همزمان با نوزدهمین کنفرانس هفته مالی اروپا (Euro Finance Week) که از بزرگ‌ترين رویدادهای بانكي و مالي اروپا است و با حضور مدیران ارشد بانک‌ها و فعالان اقتصادی ایران و کشورهای اروپایی برگزار می‌شود.
بر اساس این گزارش، دکتر ولی‌اله سیف رئیس‌کل بانک مرکزی کشورمان، علی ماجدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در آلمان و رودی بُنته مشاور ارشد مرکز اتحادیه بانکی دی‌لویت در آلمان سخنرانان افتتاحیه این نشست تجاری هستند.
این گزارش می‌افزاید: ولی ضرابیه رییس هیات‌مدیره بانک سامان در روز نخست این نشست با موضوع اتصال دوباره ایران به نظام بانکی بین‌المللی و فرصت‌های تامین مالی کسب‌وکار در ایران سخنرانی خواهد کرد.
رییس هیات‌مدیره بانک سامان همچنین در پنل وضعیت بانکی امروز ایران با حضور مدیر نظارت بانکی فدرال آلمان، مدیرکل پرداخت و تسویه دویچه‌بانک و ناصر حکیمی مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی ایران حضور خواهد یافت و به پرسش‌های بانکداران حاضر پاسخ خواهند داد.
گفتنی است، سومین نشست بزرگ تجاری ایران و اروپا 26 و 27 آبان جاری (16 و 17 نوامبر 2016) در شهر فرانکفورت آلمان برگزار می‌شود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.