پیام مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت فرا رسیدن انتخابات

پیام مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت فرا رسیدن انتخابات

مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت فرا رسیدن انتخابات پیامی را منتشر کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد،متن پیام به شرح زیر است:

انتخاب هدیه خداوند به انسان

خداوند انسان را آفرید و «انتخاب» را به او هدیه داد تا بتواند با کمک نیروی عقل راه درست را در زمین بیابد و خود را به ملکوت برساند. برای بشر، آینده رویایی نیست که تقدیرش را در جبر الهی نظاره کند بلکه حقیقتی است که لاجرم تصویرش را در «انتخاب» خویش خواهد جست یافت. همین «انتخاب» است که آینده ما را می‌نگارد، چه خوب و چه بد؛ چه زشت و چه زیبا.

امروز ۲۸خرداد یک بار دیگر مردم ایران اسلامی از دریچه «آزادی» که رهاورد امام راحل عظیم‌الشان(ره) است، آنگونه که مقام معظم رهبری فرمودند همچون تشییع حاج قاسم از هر قشری و با هر سلیقه‌ای به میدان می‌آیند تا به ایران و جمهوری اسلامی آبرو دهند. به یاد داشته باشیم خون‌های زیادی برای استقلال و آزادی این جمهوری اسلامی ریخته شده است و تضمین تداوم آرمان‌های متعالی آن در آرای هوشمندانه و آگاهانه‌ای است که قطار انقلاب را در مسیر خود نگاه خواهد داشت.

در دنیایی که جبر و اختیارش آمیخته است، انسان حق انتخاب دارد و حتی برای استفاده از این حق هم «آزاد» است، حقی که مسئولیت می‌آورد و سرنوشت وی را رقم می‌زند. از این رو است که در برابر آنچه انتخاب می‌کنیم باید پاسخگو باشیم، هم در برابر وجدانمان، هم دیگران و هم خداوند.

ما فعالان صنعت بیمه کشور، دوشادوش همه مردم نازنین این سرزمین، 28 خرداد امسال، در پای صندوق‌های رای با یک «انتخاب» درست و آگاهانه، طبق فرموده مقام عظمای ولایت، افراد پرکار، خستگی‌ناپذیر و قدرتمند را با رای بالا برای مصادر مختلف کشور، به ویژه ریاست جمهوری برخواهیم گزید تا کمترین نقش و وظیفه خود را در آبادانی و پیشرفت کشور ایفا و آتیه خود، فرزندان و میهنمان را «بیمه» کنیم.

مجید مشعلچی فیروزآبادی

عضو هیات‌مدیره و مدیرعامل




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.