ارتباط با ۱۳۰ کارگزاری با بانک های مختلف

مدیرعامل بانک ملت اعلام کرد:

ارتباط با ۱۳۰ کارگزاری با بانک های مختلف

توسعه بانکداری بین‌الملل، اولویت بانک ملت در پسابرجام است
یک‌شنبه, دسامبر 11, 2016 - 09:08 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

مدیرعامل بانک ملت در همایش سراسری مدیران بانک ملت در شیراز ضمن تأکید بر توسعه بانکداری بین الملل در دوران پسابرجام به دستاوردهای اصلی این بانک در حوزه بین الملل اشاره کرد و گفت: بانک ملت باتوجه به تغییرات بین المللی برخود لازم دانست که با این تحولات همراه شود.

به گزارش دیوان اقتصاد، این بانک بر این اساس، فعالیت های بسیاری از جمله مهندسی مجدد پرونده های مشتریان و بازنگری در این باره را انجام داده و نیازهای آنها را طراحی مجدد کرده است. باتوجه به بازنگری های صورت گرفته تاکنون ۱۳۰ رابطه کارگزاری با بانک های مختلف برقرار شده است و همکاران ما در بانک ملت در تلاشند این شرایط را بهبود بخشند. همچنین ایجاد شعب جدید در خارج از کشور از دیگر اهداف مدنظر بانک ملت بود که این مهم با افتتاح یک بانک و یک شعبه تا دو ماه آینده در مالزی و گرجستان محقق خواهد شد.

اخلاقی، نیاز به تطبیق با استانداردها و تغییرات بین المللی را یکی از دیگر الزامات بانکداری بین الملل خواند و تصریح کرد: باتوجه به تغییرات نظام بین المللی نیاز به بازنگری در نظام تطبیق، مناسب با شرایط بین‌الملل احساس می شد باتوجه به این نکته بانک ملت با فعال سازی بخش تطبیق این بانک، جدی تر از گذشته به فعالیت در این حوزه پرداخت و همچنین با تدوین فرایندهای سامان یافته تلاش کرد تا اعتماد شرکای بین المللی خود را جلب کرده و در همان حال آموزش های لازم را برای نیروی انسانی خود فراهم آورد. البته این فعالیت ها همچنان ادامه دارد.
وی در ادامه از افزایش صد درصدی در فعالیت ها و درآمدهای ارزی بانک ملت خبر داد و گفت: طی چهار ماه اخیر بانک ملت توانسته است فعالیت ها و درآمدهای ارزی خود را به صورت صد درصدی افزایش دهد. این امر در راستای هدف اصلی این بانک که همان افزایش درآمدهاست، به خوبی محقق شده است. در حال حاضر سهم بانک ملت از ضمانتنامه های ارزی و وارداتی، ۳۰ درصد نظام بانکی و در ضمانت نامه های صادراتی ۳۸ درصد است. همانطور که مشخص است این میزان سهم مطلوبی از ضمانت نامه های نظام بانکی را پوشش می دهد و نشان از افزایش حجم عملیات بانک ملت در عرصه بین الملل است. در مجموع حجم عملیات های بین المللی در این بانک، ۳۲۰ درصد افزایش داشته است که امید است این میزان با تأکید بر اعتبارات اسنادی تا پایان سال نیز روند افزایشی خود را دنبال کند.
همچنین مدیرعامل بانک ملت با مناسب و وسیع خواندن ظرفیت اطلاعی این بانک گفت: بانک ملت با داشتن بالغ بر۳۰ میلیون مشتری و حساب، می تواند به عنوان نمونه ای کارا برای نظام بانکی کشور تلقی شود و در این راه به طراحی و تولید برخی از خدمات بپردازد و دستاوردهای خود را در اختیار شبکه بانکی قرار دهد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.