بانک دی 9 هزار فقره تسهیلات به کادر درمان و کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از کرونا پرداخت کرد

همراه با اهدای تجهیزات درمانی به بیمارستان‌های کشور؛

بانک دی 9 هزار فقره تسهیلات به کادر درمان و کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از کرونا پرداخت کرد

بانک دی با هدف پاسداشت ایثارگری‌های کادر درمان و همچنین حمایت از کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از کرونا، بیش از 9 هزار فقره تسهیلات به این گروه پرداخت کرده است.

به گزارش دیوان اقتصاد، برات کریمی، مدیرعامل بانک دی با اعلام این خبر افزود: در ادامه مجموعه اقدامات بانک دی در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی در دوره کرونا که با هدف حمایت از تلاش‌ها و ایثارگری‌های کادر درمانی کشور و همچنین کاهش آسیب‌های اقتصادی و اجتماعی ناشی از شیوع ویروس کرونا بر زندگی اقشار و کسب‌وکارهای آسیب‌دیده انجام شده است، تعداد بیش از 9 هزار فقره تسهیلات ارزان‌قیمت به کادر درمان و همچنین صاحبان کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از کرونا اعطا شد.

مدیرعامل بانک دی ادامه داد: همچنین این بانک با رویکرد حمایت از بیماران خاص نیز بیش از 100 فقره تسهیلات به بیماران خاص و کودکان سرطانی و خیرین این حوزه‌ها اعطا کرده است.

کریمی تصریح کرد: همچنین بانک دی در راستای کمک به روند درمان بیماران بستری‌شده کرونا و با هدف انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود، تعداد 10 دستگاه ونتیلاتور (تهویه مصنوعی) به بیمارستان‌های کشور اهدا کرده است. چندی پیش نیز با شیوع گسترده ویروس کرونا در استان سیستان و بلوچستان، کارکنان بانک دی با راه‌اندازی کمپین «قدم‌های کوچک حیات‌بخش سیستان و بلوچستان» و جمع‌آوری کمک‌های نقدی تعداد سه دستگاه اکسیژن‌ساز برای کمک به بیماران کرونایی این استان خریداری کردند که تحویل بیمارستان‌های استان شد.

وی در پایان از اعطای تسهیلات قابل توجه بانک دی به تعدادی از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی برای توسعه بخش‌های تخصصی خبر داد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.