۹ انتصاب جدید در شعب صندوق خسارت‌های بدنی

۹ انتصاب جدید در شعب صندوق خسارت‌های بدنی

طی احکام جداگانه‌ای روسای صندوق تامین خسارت‌های بدنی اصفهان، شعبه بوشهر، شعبه خرم آباد، شعبه قم، گرگان، همدان ،اهواز، قزوین و مازندران انتخاب شدند.

به گزارش دیوان اقتصاد،مجتبی نادری سرپرست مدیریت توسعه منابع انسانی و پشتیبانی صندوق از انتصابات جدید در شعبات صندوق خبر داد و گفت: روسای منتخب با نظر به تجارب و تعهد و سوابق ارزشمندشان منصوب شدند.

نادری با اشاره به رویکرد خدمت و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر اظهارکرد: جهت ارتقاء نقش جایگاه صندوق ، بهره‌گیری و هم‌افزایی از تجارب و مهارت‌هادر جهت حرکت در مسیر دستیابی به اهداف صندوق در رفع چالش‌ها و دغدغه‌های آسیب‌دیدگان از خسارات، روسای ۹ شعبه در سراسر کشور، طی احکام جداگانه‌ای آقایان علی خوشکام، عباس معتمد، علی یاسمی، محمد حاجی باشی، امین بهرامی و ابراهیم یوسف وند که به ترتیب شعبات اصفهان، شعبه بوشهر، شعبه خرم آباد، شعبه قم، گرگان و همدان انتخاب شدند.
نادری اضافه کرد: عارف شاطری، حسن علی کلهر،  فاطمه خالقی به ترتیب از شعبات اهواز، قزوین و مازندران که پیش از این عهده دار ریاست این شعب بودند به سمت مدیریت شعب منصوب شدند.
مدیر توسعه منابع انسانی و پشتیبانی اظهار امیدواری کرد؛ با اتکال به ایزد متعال و بکارگیری از تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود و مشی خردمندانه مدیران و روسای منتخب در راستای تحقق اجرایی رسالت صندق نقش مؤثری برداشته شود و در ظل توفقیات حضرت ولی عصر (عج) مزید توفیقات شان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.