اولین نشست فعالان بازار سرمایه با بیمه اتکایی امین

اولین نشست فعالان بازار سرمایه با بیمه اتکایی امین

با توجه به انتشار صورت های مالی حسابرسی نشده سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ و تحقق ۹۰۰ ریال سود هر سهم، به منظور بررسی عملکرد شرکت بیمه اتکایی امین در سال مالی ۱۴۰۰ نشستی صمیمانه با حضور فعالان بازار سرمایه در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ برگزار گردید.

به گزارش دیوان اقتصاد ، با توجه به انتشار صورت های مالی حسابرسی نشده سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ و تحقق ۹۰۰ ریال سود هر سهم، به منظور بررسی عملکرد شرکت بیمه اتکایی امین در سال مالی ۱۴۰۰ نشستی صمیمانه با حضور فعالان بازار سرمایه در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ برگزار گردید.
در این جلسه ابتدا گزارش کاملی از عملکرد شرکت و صنعت بیمه توسط مجموعه صبا تامین ارائه گردید. سپس مدیرعامل شرکت ضمن تشکر از حضور مدعوین گزارشی از عملکرد شرکت در ده سال گذشته و چالشهای شرکت بیمه اتکایی امین را ارائه نمود. در ادامه مدیرعامل و معاون فنی و مدیرمالی شرکت ضمن تحلیل عملکرد سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ به سوالات مطرح شده توسط مدعوین محترم در زمینه فعالیت های صنعت بیمه و بیمه اتکایی امین پاسخ دادند.
تداوم برگزاری چنین جلساتی می تواند موجب شناخت بیشتر بازار سرمایه از شرکت بیمه اتکایی امین گردیده تا سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی با خیال آسوده اقدام به سرمایه گذاری یا نگهداری سهم خود نمایند.
به نظر می رسد این جلسات می تواند در افزایش معاملات سهم بیمه اتکایی امین و دستیابی به قیمت واقعی آن بسیار مفید واقع شود.
در پایان از مجموعه صبا تامین بابت برگزاری این جلسه کمال تشکر را دارد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.