پیام رئیس کل بیمه مرکزی به مناسبت سالروز تاسیس صندوق تامین خسارت‌های بدنی

پیام رئیس کل بیمه مرکزی به مناسبت سالروز تاسیس صندوق تامین خسارت‌های بدنی

خدمتگذاری در عرصه صنعت بیمه و بر دوش کشیدن عَلَم اطمینان بخشی و آرامش آفرینی بسیار ارزشمند است و حلاوت آن وقتی بیشتر می شود که طعم خدمت بی منت در کام مردم شریف این سرزمین احساس شود.

به گزارش ديوان اقتصاد،صندوق تامین خسارت های بدنی از جمله مراکز حساس و سنگرهای مهمی است که باید از آن به عنوان مکمل خدمت شایسته صنعت بیمه یاد کرد و بر خادمان راستین آن درود فرستاد.
خوشبختانه در چند ماه اخیر که رویکرد الکترونیکی سازی صندوق تامین خسارت های بدنی به اولویت اصلی مدیریتی و بدنه این مجموعه تبدیل شد روند خدمات رسانی، شتاب بیشتری به خود گرفت و ضریب رضایت ذینفعان را به شکل محسوسی افزایش داد.
ارائه خدمت با کیفیت، پرهیز از بروکراسی های رایج اداری و صیانت از منابع باارزش صندوق، سه دستاورد چشمگیر است که نتیجه آن رفاه نسبی بخش مهمی از زیاندیدگان دردمند خواهد بود.
همانگونه که مقام معظم رهبری بارها اشاره فرمودند تحمل رنج بیماری و آسیب های بدنی به اندازه کافی طاقت سوز است و باید کاری کرد که مصیبتی بر مصائب قربانیان حوادث رانندگی تحمیل نشود.
سیاستگذاران، مدیران و کارشناسان صندوق تامین خسارت های بدنی با درک این پیام ولایی، تمام توان فنی، علمی و عملی خود را به کار بسته اند تا در تسکین آلام قربانیان حوادث اینچنینی، نقش تاریخی خود را به بهترین شکل ممکن ایفا کنند.
در آستانه سالروز تاسیس صندوق تامین خسارت های بدنی بر خود فرض می دانم از تلاش های خستگی ناپذیر مدیران دانش محور، کارشناسان دلسوز و تمامی پرسنل شریف این مجموعه قدردانی نمایم.
انشالله در پناه پروردگاه یگانه و در ظل توجهات ولی عصر (عج) در ایفای ماموریت ها و مسئولیت های انسانی و قانونی خود موفق و سرافراز باشید.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.