بازدید مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک از نمایشگاه تراکنش ایران

بازدید مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک از نمایشگاه تراکنش ایران

مدیر عامل شرکت ملی انفورماتیک ضمن بازدید از هفتمین نمایشگاه تراکنش، به عنوان میهمان ویژه در مراسم افتتاحیه این رویداد حضور یافت.

به گزارش دیوان اقتصاد، عبدالهی با حضور در هفتمین رویداد تراکنش، از تازه‌ترین دستاوردهای صنعت بانکداری و فناوری های مالی ارائه شده در این نمایشگاه بازدید کرد.
عبدالهی در گفت و گویی در حاشیه این رویداد گفت: امروزه تحول دیجیتالی بر تمام شئون و ابعاد مختلف فعالیت‌های کسب‌وکارها اثرات چشمگیری داشته و همین تحول و دگرگونی، همگامی موثر با فناوری‌های نوین را در عرصه‌های مختلف از جمله صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیکی اجتناب ناپذیر کرده است.
وی با تاکید بر نقش و جایگاه مهم گروه ملی انفورماتیک در تحول آفرینی در اکوسیستم بانکی کشور گفت: جنس نوآوری‌ در فناوری‌های نوظهور با فناوری‌های پیشین بسیار متفاوت است از این رو ضرورت دارد بانک مرکزی و شرکت ملی انفورماتیک در فرایند تحول دیجیتالی صنعت بانکداری کشور با نگاهی نو و رو به جلو، بیش از گذشته ایفای نقش کنند.
گفتنی است مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک همچنین در برنامه تجلیل از چهره های ماندگار صنعت بانکداری که در مراسم افتتاحیه هفتمین رویداد تراکنش ایران برگزار شد، ضمن حضور به عنوان میهمان ویژه، تمبر یادبود این رویداد را نیز توشیح کرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.