سطح انتظارات از صنعت بیمه به شكل محسوسی بالا رفته است

رئیس کل بیمه مرکزی:

سطح انتظارات از صنعت بیمه به شكل محسوسی بالا رفته است

در دولت سیزدهم نگاه ویژه ای بر ظرفیت ها و قابلیت های صنعت بیمه حکمفرما شده که از آغاز فعالیت این صنعت تا به امروز بی سابقه بوده است.

 

به گزارش دیوان اقتصاد، مجید بهزادپور که در آیین تکریم و معارفه دو تن از معاونان و اعضای هیات عامل بیمه مرکزی، سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: مسئولیت نهاد ناظر صنعت بیمه در چارچوب سند تحول دولت و هدف گذاری های آن بسیار سنگین است و مجالی برای توقف و ادامه دوران گذار وجود ندارد.

بهزادپور با برشمردن برخی از برنامه های میان مدت و بلند مدت بیمه ای در سند تحول دولت، اظهار داشت: در کنار ماموریت های حساس در بخش های بیمه های درمانی و بازنشستگی باید به موضوع مهم نقش صنعت بیمه در توسعه اقتصادی توجه ویژه ای داشته باشیم.

وی در همین راستا تاکید کرد: یکی از راهکارهای توسعه اقتصادی تکمیل فرایند پوشش ریسک های تولید است که می تواند در تحقق شعار سال مقام معظم رهبری، نقش اثرگذار و ارزشمندی را ایفا کند.

رئیس شورای عالی بیمه، تلاش برای ایجاد تحول در بخش های گوناگون اقتصادی را نیازمند تغییر نگاه مدیریتی توصیف کرد و گفت: با توجه به عوض شدن ریل ماموریت های نهاد ناظر صنعت بیمه، ضرورت حضور نیروهای تازه نفس و جابجایی مدیریتی در راستای تحقق اهداف و برنامه های جدید بیمه ای احساس می شود.

بر اساس این گزارش، رئیس کل بیمه مرکزی با تاکید بر لزوم بهره مندی از تجارب تمامی مدیران و فعالان در پیشبرد اهداف صنعت بیمه، خاطرنشان کرد: اهمیت تجارب بیمه ای اگر از فراگیری علم این صنعت بیشتر نباشد قطعا کمتر هم نخواهد بود.

وی با قدردانی از تلاش های آقایان رحیم مصدق و هادی عبداللهی، آنان را مدیرانی خدوم، دلسوز و پیگیر دانست و ابراز امیدواری کرد که صنعت بیمه همچنان از خدمات و توانمندی معاونان پیشین بیمه مرکزی بهره مند شود.

مجید بهزادپور، اعضای جدید هیات عامل آقایان بنیادی و مهدوی کوچک سرایی معاونان "طرح و توسعه" و "توسعه مدیریت و منابع" را نیروهای متخصص، خوشنام و متعهد توصیف کرد و از آنان خواست تا تمامی توانمندی خود را برای ارتقای صنعت بیمه به کار گیرند.

رئیس شورای عالی بیمه در بخش پایانی سخنان خود از معاونت طرح و توسعه به عنوان مجموعه ای موثر در نوآوری و همچنین تعامل با نهادهای مرتبط نام برد و در خصوص معاونت توسعه مدیریت و منابع نیز اظهار داشت: اصلاح ساختار بودجه ریزی، ساماندهی دارایی ها، حضور موثر و بازدهی کافی در بازارهای مالی نظیر بورس و بهبود وضعیت معیشت کارکنان از مهمترین ماموریت هایی است که باید از سوی این معاونت دنبال شود.

گفتنی است در این نشست "رحیم مصدق" _ معاون پیشین طرح و توسعه" و هادی عبداللهی _ معاون سابق توسعه مدیریت و منابع به طرح دیدگاه های خود پرداختند و سپس مصدق حکم بازنشستگی و عبداللهی حکم مشاوره خود را از رئیس کل بیمه مرکزی دریافت کردند.

شایان ذکر است در پایان این نشست با اهدای لوح از معاونان و اعضای پیشین هیات عامل بیمه مرکزی قدردانی به عمل آمد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.