عرضه اولیه ای دیگر در فرابورس

عرضه اولیه ای دیگر در فرابورس

نهمین عرضه اولیه بازار سرمایه در سالجاری با عرضه اولیه ۵ درصد سهام شرکت فولاد شاهرود، سه شنبه این هفته(۱۴تیر) در فرابورس انجام می‌شود.

به گزارش دیوان اقتصاد، تعداد 135 میلیون سهم معادل 5 درصد سهام شرکت فولاد شاهرود با نماد معاملاتی "فرود" با قیمت مبنای 320 تومانی و حداکثر سهمیه 6 میلیون و 750 هزار سهمی به سرمایه گذاران واجد شرایط به روش حراج سه شنبه این هفته(14تیر) در بازار دوم معاملات فرابورس عرضه اولیه می شود.

مشاور این عرضه اولیه هم کارگزاری ستاره جنوب و متعهد خرید تامین سرمایه امید است.

شایان ذکر است در این عرضه پس از کشف قیمت، در مرحله اول به روش حراج تا آغاز مرحله دوم نماد به منظور طی مراحل افزایش سرمایه به روش صرف سهام باسلب حق تقدم متوقف خواهد بود. در مرحله دوم، افزایش سرمایه شرکت به میزانی خواهد بود که طی آن 18 درصد از سهام از طریق واگذاری حق تقدم های سلب شده به عموم عرضه می شود. لذا متقاضیان باید آثار ناشی از افزایش سرمایه درمیزان مالکیت پس از افزایش سرمایه و نیز توقف نماد برای این موضوع را مدنظر قرار دهند.

ارسال سفارش صرفا ً از طریق ایستگاه های معاملاتی (نامک) امکان پذیر خواهد بود. همچنین 50 درصد از سهام خریداری شده در روز عرضه اولیه توسط سرمایه گذاران واجد شرایط تا 90 روز پس از تاریخ عرضه اولیه امکان عرضه نخواهد داشت.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.