افزایش درآمد حق بیمه کارآفرین به مبلغ ۲۵۹میلیارد تومان

 افزایش درآمد حق بیمه کارآفرین به مبلغ ۲۵۹میلیارد تومان

طبق اطلاعات انتشار یافته در سامانه کدال، شرکت بیمه کارآفرین در گزارش عملکرد تیرماه خود از افزایش درآمد حق بیمه این شرکت به مبلغ ۲۵۹ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از شمانیوز، شرکت بیمه کارآفرین که از ابتدای مردادماه برخلاف گمانه‌زنی رسانه‌ها مبنی بر این که هیچ اطلاعیه یا گزارشی روی سایت کدال قرار نداده و به نظر می‌رسد روند انتشار گزارش ماهانه این شرکت ادامه دار نخواهد بود، گزارش عملکرد تیرماه خود را در سامانه کدال قرار داد.

بیمه کارآفرین با نماد وآفری که قرار است از بازار پایه زرد فرابورس به بالاتر ارتقا پیدا کند، گزارش عملکرد ماهانه اش را در تیرماه پس از تاخیر چند روزه بر روی سامانه کدال قرار داد.

براساس گزارش بیمه کارآفرین از عملکرد تیر ماه خود در سامانه کدال، این شرکت بیمه‌ای در مدت 4 ماهه منتهی به تیر حدود 932 تومان درآمد حق بیمه صادره شناسایی نمود. درآمد حق بیمه این شرکت در تیرماه به حدود ۲۵۹ میلیارد تومان رسید.

درآمد حق بیمه صادره «وافری» در سه ماهه ابتدایی سال جاری به مبلغ ۶۷۲ میلیارد تومان بوده که نمایانگر تحقق ۱۰۰درصدی سهم داشته است. شرکت بیمه کارآفرین در گزارش عملکرد منتهی به پایان خردادماه سال جاری ۱۰۰ درصد سهم خسارت را نیز به مبلغ ۲۱۸ میلیارد تومان پرداخت کرده است.

شرکت بیمه کارآفرین با نماد بورسی «وافری» در بازار پایه زرد فرابورس با دستیابی به درآمد ۲۵۹ میلیارد تومانی از حق بیمه صادره در عملکرد ماهانه تیرماه سال جاری امیدوار است تا با ادامه دار بودن تحقق افزایش درآمد و پرداخت خسارات تعهد به بیمه‌شدگان بتواند وضعیت خود را در بازار بورس ارتقاء ببخشد.

بر همین اساس، شرکت بیمه کارآفرین از ابتدای سال مالی تا پایان تیرماه سال جاری توانست با افزایش حق بیمه صادره به مبلغ ۹۳۱ میلیارد تومان درآمد دست پیدا کند که نمایانگر تحقق ۱۰۰ درصد اهداف «وافری» در تولید حق بیمه صادره شامل قبول اتکایی می‌باشد.

محمد حیدری، مدیرعامل بیمه کارآفرین اعلام کرده بود؛ «کارآفرین» شرکت شفافی است و ورود به تابلوی اصلی بورس مزیت های شرکت را افزایش خواهد داد و منجر به افزایش شفافیت، کارایی و همچنین بهبود عملکرد جاری شرکت خواهد شد. وی سهولت در تأمین مالی، معافیت های مالیاتی، به‌روزرسانی ارزش واقعی شرکت، نقدشوندگی بالاتر سهام و اعتماد عمومی از جمله فرصت‌های حضور در بورس است که کارآفرین در راستای ارزش آفرینی بیشتر برای ذی نفعان آن را دنبال می کند.

گفتنی است، بیمه کارآفرین در رشته بیمه ای درمان تا پایان سال مالی منتهی به ۳۱ تیرماه سال جاری نیز با ۱۸ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل روبرو شد. همچنین با ۵۹ درصد افزایش در بیمه‌های زندگی و اندوخته به مبلغ ۴۱۸ میلیارد تومان دست یافت.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.