ارتقای سطح فرهنگی جامعه با مشارکت بانک شهر در برگزاری نمایشگاه های کتاب

ارتقای سطح فرهنگی جامعه با مشارکت بانک شهر در برگزاری نمایشگاه های کتاب

شهردار همدان با بیان این که فرهنگ، بستر اصلی توسعه و عمران کشورهاست، گفت: بانک شهر با مشارکت در برگزاری نمایشگاه های کتاب، در این عرصه ورود جدی و تاثیر گذاری داشته که قابل قدردانی است.

به گزارش دیوان اقتصاد، عباس صوفی با بیان این مطلب گفت: شهرداری همدان در کنار توجه به موضوعات عمرانی و خدماتی، به موضوعات و مباحث فرهنگی نیز توجه دارد که از جمله آن، مشارکت در برگزاری نمایشگاه کتاب همدان است.
شهردار همدان افزود: ورود بانک شهر به موضوعات فرهنگی نظیر نمایشگاه کتاب یک اقدام شایسته و در خور توجه است و باید از ظرفیت های بالای این بانک در ارایه خدمات نوین و الکترونیکی به علاقمندان کتاب و کتاب خوانی به نحو شایسته استفاده کرد.
وی با اشاره به اهمیت موضوع کتاب و کتاب خوانی تصریح کرد: فرهنگ، بستر اصلی توسعه و آبادانی کشورهاست و این موضوع در اولویت امور قرار دارد و در کشور ما نیز باید به این مقوله مهم بیش از پیش توجه شود و از تمامی ظرفیت های موجود در جهت رشد فرهنگی جامعه بهره برد که خوشبختانه بانک شهر در این عرصه ورود جدی، اثرگذار و هدفمندی داشته است.
صوفی خاطر نشان کرد: حضور پررنگ عوامل و کارکنان بانک شهر در نمایشگاه های کتاب ، نشان دهنده توجه و دغدغه مدیران این بانک به مباحث فرهنگی است که بسیار ارزشمند و ماندگار است و مدیریت شهری همدان از اقدام قابل تحسین این بانک حمایت می کند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.