فرهنگ سازی فقط وظیفه شرکت های بیمه نیست

مدیر بیمه عمر و زندگی شرکت بیمه معلم :

فرهنگ سازی فقط وظیفه شرکت های بیمه نیست

دوشنبه, آوریل 10, 2017 - 17:13 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

سهم بیمه های زندگی از سهم بودجه شرکت بیمه معلم ۲۲ درصد است .

به گزارش دیوان اقتصاد، سعید گیوه چی -مدیر بیمه عمر و زندگی شرکت بیمه معلم یکی از مهمترین استراتژی های شرکت بیمه معلم را افزایش سهم بازار، خصوصا در بیمه هاث زندگی و سرمایه گذاری دانست و افزود: خوشبختانه سهم بازاربیمه های زندگی شرکت از وضعیت خوبی برخوردار است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بیمه معلم از سال ۹۲ در راستای اجرای سند چشم انداز شرکت، برنامه های ویژه ای را پایه ریزی نمودیم تا به وسیله آن سهم خود را در بازار افزایش دهد.
مدیر بیمه عمر و زندگی ادامه داد: هم اینک سهم بیمه های زندگی از سهم بودجه شرکت ۲۲ درصد می باشد، که از سال ۹۲ تا کنون رشد قابل توجهی داشته و این رشد همچنان ادامه دارد .
گیوه چی تصریح کرد: البته رسیدن به اهداف تعیین شده مستلزم اجرای یک سری برنامه های اساسی و پایدار مانند فرهنگ سازی درحوزه بیمه های زندگی می باشد.
مدیر بیمه عمر و زندگی شرکت بیمه معلم سپس به اقدامات شرکت در جهت رشد بیمه های عمر و سرمایه گذاری اشاره کرد و توضیح داد: ما برای رشد و توسعه بیمه عمر و سرمایه گذاری وارد این بازار شدیم به طوری جهت رشد این بازار که از کودکان و همچنین دانش آموزان شروع کرده ایم.
وی ادامه داد: همانطور که اطلاع دارید در حدود ۱۴ میلیون دانش آموز و تعداد قابل توجه ای کودک و مهد کودک در کشور داریم ، که بیمه معلم برنامه های استراتژیک در این باره تعریف کرده است، بطور مثال برای خانواده ها و بچه های زیر ۷ سال طرح ویژه ای را در قالب طرح هدیه هستان کتاب و داستان بیمه ای را برای بچه های صفرتا ۷ سال تهیه و به مورد اجرا گذاشته شد. این طرح هم پوشش های بیمه ای را تشویق و هم در کنارش مزیت های وجود یک پس انداز را تشریح می کند.
وی دربخش دیگری از سخنان خود به موضوع آموزش و توانمند سازی فروشندگان بیمه عمر و نمایندگان جنرال پرداخت و گفت: آموزش تخصصی فروشندگان بیمه عمر و حمایت های بیشتر آنها بحث مهمی است که بیمه مرکزی و شرکت های بیمه بایستی به آن توجه داشته باشند. در سال ۱۳۸۵ آئین نامه ۵۴ با عنوان “نمایندگی فروش بیمه های عمر” ابلاغ شد که بر اساس آن نمایندگان بیمه های عمر به صورت اختصاصی می توانستند جذب شرکت های بیمه گر شوند . و از همین امکان موجود استفاده کردیم و بیش از ۷۰۰ نماینده عمر از سال ۹۲ تا کنون را جذب کردیم و امیدواریم طبق پیشنهاداتی که در کارگروه توسعه بیمه های زندگی به بیمه مرکزی ارسال گردید، بیمه مرکزی با قبول پیشنهادات در جهت تقویت و سازماندهی نمایندگان فروش بیمه زندگی شرکت های بیمه را حمایت نماید.
مدیر بیمه های عمر و زندگی شرکت بیمه معلم با بیان اینکه شرکت بیمه معلم در سال گذشته حدود ۲۰۰ هزار بیمه نامه عمر به فروش رسانده است تصریح کرد : البته تعداد فروش ملاک خوبی برای ارزیابی نیست از این رو هیئت مدیره شرکت اهداف و بودجه ای رادر همه رشته ها و رشته بیمه های زندگی ابلاغ نموده است که با برنامه ریزی جدی و تلاش مضاعف امیدواریم محقق یابد .
گیوه چی بحث ارتقاء سطح فنی بیمه نامه های عمر و ارائه محصولات جدید بیمه ای را از جمله برنامه های سال ۹۶ شرکت بیمه معلم اعلام کرد و افزود : بیمه معلم هم اکنون طرح های متمایزی را در صنعت به خود اختصاص داده است که از جمله آن می توان به طرح بیمه مستمری و مکمل بازنشستگی اشاره کرد که تا ۱۰۶ سال پوشش فوت و ویژگی های منحصربفرد دیگر برای همه اقشار جامعه ارایه می کند.
وی افزود:بیمه نامه مستمری بیمه معلم رقابت خوبی را با صندوق های بازنشستگی دارد که ۱.۵ الی ۲ برابر نسبت به آنها افزایش مستمری می باشد.
مدیر بیمه عمر و زندگی شرکت بیمه معلم در ادامه به طرح خاصی از بیمه معلم اشاره کرد وگفت : برای کسانی که بیمه خودرو دارند بیمه نامه ای را برنامه ریزی کرده است که پس از ده سال می توانند با میزان اندوخته خود خودروی جدید خریداری کنند .وی با اعلام این که بیشترین فروش بیمه عمر این شرکت متعلق به استانهای کرمان، خراسان رضوی، خوزستان، یزد، فارس، مازندران، کهکیلویه و بویراحمد، سیستان و بلوچستان بوده است افزود: برای افزایش فروش بیمه نامه ها در تهران بایستی میزان فعالیت را افزایش و شبکه فروش را توانمند تر ازسال های گذشته نماییم چرا که با توجه به دغدغه ها و هزینه های بالای زندگی در تهران برنامه ریزی مالی بیمه ای برای خانواده ها دشوارتر است .
گیوه چی یکی دیگر از استراتژی های بیمه معلم را سرمایه گذاری صحیح و با سود مناسب بر روی اندوخته بیمه گذاران عنوان کرد و گفت:با توجه به وجود کادر متخصص سرمایه گذاری در شرکت، امیدواریم با توجه به کاهش نرخ تورم و آیین نامه سرمایه گذاری ۶۰ بیمه مرکزی، همچون سال گذشته که ۲۵ درصد سو‌د واریز شد، امسال نیز بتوانیم سود قابل قبولی را برای بیمه گذاران داشته باشیم.
مدیر بیمه عمر و زندگی شرکت بیمه معلم تاکید کرد : یکی دیگر از اهداف ما شفاف سازی و افزایش دسترسی بیمه گذاران به حساب های اندوخته و میزان پرداخت ها می باشد که در سال گذشته باشگاه مشتریان در سایت شرکت راه اندازی شد و بصورت آن لاین همه بیمه گذران با ثبت نام در باشگاه، آخرین وضیعت حساب ها و میزان سود واریز شده به اندوخته خودشان را می توانند مشاهده کنند و امسال نیز آیتم های تشویقی و انگیزشی بیشتری در باشگاه مشتریان اضافه خواهد شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.