شرايط پرورش ايده در ثامن مهيا است

سرپرست مديريت شعب اردبيل موسسه اعتباری ثامن:

شرايط پرورش ايده در ثامن مهيا است

پنج‌شنبه, می 18, 2017 - 09:12 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

سرپرست مديريت شعب اردبيل گفت: دستيابي به اهداف با تلاش، مسئوليت‌پذيري و کارآگاهانه نيروي انساني متخصص و متعهد ممکن مي‌شود.

به گزارش دیوان اقتصاد، مهدي ميري با اشاره به مباحث مديريتي اظهار داشت: علم روز، تلاش مستمر و آگاهانه لازمه موفقيت يک سازمان پيشرو است.
وي همسويي و همراهي کارکنان در کار بانکي را از عوامل موفقيت عنوان کرد و گفت: زماني که تلاش‌ها همسو شود و مسير حرکت به سمت اهداف مشترک باشد بازدهي شرکت بالا رفته و سوددهي افزايش مي‌يابد.
ميري افزود: با توجه به اينکه زمينه پرورش ايده در ثامن مهيا است، ايده‌هاي خود را مطرح و به مديران و سازمان ارائه کنيد مطمئن باشيد که از آن استقبال مي‌شود. چراکه شما هرروز با يک ايده نو وارد بازار مي‌شويد و با شناخت نياز و خواسته جديد مشتريان مي‌توانيد در ميدان رقابت بهتر و موفق‌تر عمل کنيد.
سرپرست مديريت شعب اردبيل تصريح کرد: رقابت بخش جدايي ناپذير فعاليت تخصصي در بازار شده است که لازمه رقابت سالم ، ابتکار، پيشرو بودن، شناخت و پيش‌بيني حرکات رقبا است.
به گفته وي مسئوليت‌پذيري و بي‌تفاوت نبودن در قبال امور را برجسته‌ترين ويژگي افراد موفق است.
ميري با اشاره به اهداف تعيين‌شده و اعلام برنامه ناحيه 4 موسسه اعتباري ثامن خاطرنشان کرد: ميزان رشد منابع و مصارف و کاهش مطالبات براي سال جاري در قالب يک جدول تعيين و به‌تمامي شعب ابلاغ‌شده است. به همين منظور تلاش هوشمندانه براي تحقق آن مورد انتظار است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.