پیگیر ساماندهی تعهد 8 تعاونی منحله هستیم

مدیرعامل کاسپین:

پیگیر ساماندهی تعهد 8 تعاونی منحله هستیم

یک‌شنبه, اوت 13, 2017 - 16:18 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

مدیرعامل موسسه اعتباری کاسپین با بیان اینکه کسی از این موسسه طلب ندارد، گفت: پیگیر ساماندهی تعهد هشت تعاونی منحله هستیم.

به گزارش دیوان اقتصاد ، «علی نعیمی» در نشست مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره موسسه اعتباری کاسپین با تشریح وضعیت فعلی موسسه در این نشست، بخش عمده‌ای از مشکلات موجود را ناشی از انتشار اخبار نادرست اعلام کرد.
وی افزود: به دلیل چالش‌های گذشته، که ناشی از عملکرد تعاونی‌های منحله بود، بحران‌هایی برای موسسه اعتباری کاسپین پدید آمد که با برنامه ریزی های انجام شده و همکاری نهادهای مسئول، این مسائل به زودی حل و فصل خواهد شد.
نعیمی تاکید کرد: اتفاقاتی به تازگی رخ داد که برنامه ریزی‌ها را تغییر داد، زیرا مجلس اعمال ماده 236 را تصویب کرد و موسسه وارد مرحله دیگری شد که حالا باید به سمت قوه قضاییه برویم و منتظر باشیم ببینیم چه رویدادهایی رقم خواهد خورد.
نعیمی افزود: موسسه اعتباری کاسپین تنها یک هیات تسویه نیست که پول را از بانک مرکزی بگیرد و توزیع کند، به همین دلیل همه باید بدانند که معاونتی به عنوان معاونت اعتبارات در شرکت‌های سرمایه گذاری ایجاد شده است و این شرکت‌ها برای ایجاد کسب و کار فعالیت خواهند کرد.
مدیرعامل کاسپین افزود: موسسه کاسپین نسبت به موسسه های دیگر پاک ترین موسسه است زیرا ما به کسی بدهکاری نداریم و کسی از ما طلب ندارد.
وی ادامه داد: این موسسه پیگیر تعهدات برای ساماندهی هشت تعاونی منحله است و با لطف و عنایت خدا و با همکاری هیات مدیره و هیات تسویه تعاونی ها با توجه به دارایی ها جوابگوی سپرده گذاران باشیم و تعیین تکلیف خواهیم کرد.
نعیمی با اشاره به اهمیت توجه به سپرده گذاران کنونی مجموعه خاطر نشان کرد: موسسه اعتباری کاسپین به حضور دائمی سپرده گذاران برای آینده نیازمند است و بر همین اساس مشتریان خود را همیشه در اولویت خود دانسته و از هیچ تلاشی برای جلب اعتماد سپرده گذاران به عنوان سرمایه های موسسه، دریغ نخواهد کرد.
او ادامه داد:همه همکاران باید با برخورد و قدرت جذب خود، مشتریان را نسبت به واقعیت ماجراها آگاه کنند و برای جذب سرمایه و ادامه همکاری مشتریان تلاش کنند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.