صدور ضمانتامه بانکی به صورت 24 ساعته در پیش‌خوان‌های شهرنت بانک شهر

مدیر عامل شرکت توسعه و نوآوری شهر خبر داد:

صدور ضمانتامه بانکی به صورت 24 ساعته در پیش‌خوان‌های شهرنت بانک شهر

یک‌شنبه, آوریل 17, 2016 - 13:12 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

مدیر عامل شرکت توسعه و نوآوری شهر از ارائه 24 ساعته ضمانتامه بانکی ظرف حدود ۱۵ دقیقه در پیشخوان‌های شهرنت منتخب بانک شهر که مجهز به دستگاه خودبانک (VTM) هستند خبر داد و گفت: مردم در هر ساعت از شبانه‌روز حتی نیمه‌شب می توانند ضمانت نامه بانکی دریافت کنند.

به گزارش دیوان اقتصاد ،مسیح قائمیان با بیان مطلب فوق تاکید کرد: پیش‌خوان‌های شهرنت به صورت 24 ساعته در تمام کشوربه مردم خدمت‌رسانی می‌کنند و شهروندان می‌توانند در هر ساعتی از شبانه‌روز حتی نیمه‌شب خدمات بانکی دریافت کنند.

مدیر عامل شرکت توسعه و نوآوری شهر در خصوص ضمانت نامه بانکی افزود: ضمانت نامه بانکی تعهدی است که بانک در قبال قرارداد متقاضی با کارفرما صادر می کند و در صورت درخواست کارفرما به هر دلیل بانک وجه ضمانت نامه را بدون قید و شرط به کارفرمای ذی نفع پرداخت می کند.

به گفته  وی، ضمانت‌نامه‌های بانکی در سطح داخلی و بین‌المللی اقسام مختلفی دارد که حسب توافق طرفین تنظیم و اجرا می‌شود.

قائمیان همچنین ادامه داد: پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر منتخب که مجهز به دستگاه خودبانک (VTM) هستند به صورت 24 ساعته و ظرف کمتر از 15 دقیقه  ضمانتامه نقدی برای شرکت در مناقصه، حسن انجام کار، ضمانت‌نامه پیش‌پرداخت، ضمانت استرداد کسور وجه الضمان، ضمانتمامه گمرکی، ضمانت تعهد پرداخت و سایر ضمانت نامه ها را برای مشتریان خود صادر می کند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.