توليد محصولات وايلانت باكمترين آلايندگي گامي در جهت حفظ محيط زيست

مدير عامل تهويه نيا خبر داد:

توليد محصولات وايلانت باكمترين آلايندگي گامي در جهت حفظ محيط زيست

مدير عامل تهويه نيا با اشاره به اين كه براي فرهنگ سازي در زمينه استفاده از انرژي هاي نو به جاي انرژي فسيلي بايد گام برداريم گفت:به همين منظور اين شركت همواره تلاش كرده تا با ارائه سيستمهاي پيشرفته با كيفيت بالا و خدمات پس از فروش مناسب از اين چالش به سلامت عبور كند.

به گزارش ديوان اقتصاد،صدري افزود:شركت وايلانت با ١٤٠سال سابقه توليد آبگرمکن در آلمان و توليد محصولات با كمترين آلايندگي باعث شده است تا به برندي با كيفيت و محبوب نزد ما تبديل شود.

وي با اشاره به اين كه براي اين محصولات كه دوستار محيط زيست مي باشند تا سال ٢٠٣٠ ،رشد ٢٧درصدي برنامه ريزي شده است افزود:تمركز اصلي محصولات وايلانت بر حداكثر سازي،استفاده از انرژي هاي تشديد پذير و چگالشي است كه توان و گرما را هم زمان داشته باشند.

وي تصريح كرد:از مهم ترين فاكتور هاي اين محصولات صرفه جويي در انرژي و امكان اتصال به صفحات خورشيدي است كه در طول روزهاي آفتابی بدون استفاده از گاز ميتواند گرماي لازم را توليد كند.

صدري با اشاره به اين كه پكيج ها درمحصولات وايلانت در مقایسه با گرمايش مركزي از استقلال بيشتري برخوردار است گفت:به همين علت به واسطه نزديك بودن به منابع از هدر رفت آب جلوگيري ميشود.

كليمنت مدير عامل وايلانت نيز در اين همايش گفت:وايلانت از ٨ برند اصلي تشكيل شده است كه با ٣برند در ايران حضوري فعال دارد.وي با اشاره به اين كه در ٦٠كشور اين محصولات عرضه مي شود افزود: استراتژي در بازارايران به ٣دسته گسترش فروش ،شبكه سرويس كاران و نصابان تقسيم شده است به طوري كه در حال حاضر ٥٠نماينده فروش و ٣٠٠شبكه خدمات پس از فروش در ايران فعاليت دارند.

وي تصريح کرد:كيفيت بالاي محصولات و خدمات پس از فروش مناسب و گارانتي ٣٦ماهه توسط شركت كمك ميكند تا هزينه اضافي به مشتري تحميل نگردد.

گفتني است،محصولات وايلانت پكيج ديواري Turbotecpro در ظرفيت هاي ٢٤و ٢٨كيلو وات ،Turbo tec plusدر ظرفيت هاي ٢٤و ٣٦ كيلو وات ،ecotecpureدر ظرفيت هاي ٢٤و٣٦كيلو وات،atmocraft (پكيج هاي چدني زميني) با ظرفيت هاي ٦٥و ١٦٠كيلو وات و ecocraft)پكيج هاي چگالشي زميني)با ظرفيت هاي ٨٠و ٢٨٠كيلو وات مي باشد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.