برگزاری بیست و ششمین همایش سالانه سیاست های پولی و ارزی

برگزاری بیست و ششمین همایش سالانه سیاست های پولی و ارزی

سه‌شنبه, آوریل 19, 2016 - 14:52 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

بيست و ششمين همايش سالانه سياست‌هاي پولي و ارزي 4 و 5 خردادماه امسال با حضور شبکه بانکي کشور در سالن اجلاس سران برگزار مي‌شود.

به گزارش دیوان اقتصلد، با توجه به  تاکيد برنامه ششم توسعه بر ضرورت اصلاح ساختارهاي نظام مالي و در دستور کار قرار گرفتن برنامه تخصيص بهينه منابع و حرکت شبکه بانکي و مالي کشور به سمت اصلاح ساختارهاي مالي، بانک مرکزي در اولين گام براي نيل به اين هدف، اصلاح صورت‌هاي مالي بانک‌ها را تصويب و براي اجرا به شبکه بانکي ابلاغ کرده است.

ازاين‌رو بيست و ششمين همايش سالانه سياست‌هاي پولي و ارزي که به همت پژوهشکده پولي و بانکي بانک مرکزي در دوران پساتحريم برگزار مي‌شود به موضوعات محوري ضرورت يکپارچه‌سازي نظام مالي کشور، تجديد ساختار نظام بانکي، ارزيابي اثربخشي الگوهاي تأمين مالي در اقتصاد ايران، سياست پولي و ساختار پايدار نظام بانکي، سياست ارزي و مديريت بازار ارز و اقتصاد مقاومتي مي‌پردازد.

پژوهشکده پولي و بانکي بانک مرکزي با برگزاري اين همايش از تمام نخبگان و فعالان اقتصادي دعوت مي‌کند تا با شرکت در اين همايش و ارائه راهکارهاي علمي و عملي در خصوص چالش‌هاي نظام مالي و پولي کشور باهم افزايي با دولتمردان کشور، تجربيات و دانسته‌هاي خود را عرضه و در جهت حل مشکلات اقتصادي کشور هميار و همکار دولت و شبکه بانکي کشور باشند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.