پوشش کامل نسل چهارم رایتل در تهران

پوشش کامل نسل چهارم رایتل در تهران

مدیرعامل رایتل از بهره‌ مندی مشترکان تهرانی این اپراتور از خدمات ۴G در سراسر این کلان شهر خبر داد.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از تسنیم، سیدمجید صدری مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره رایتل که در پنجمین سال مدیریت خود در شرکت خدمات ارتباطی رایتل است، در خصوص تحقق یکی از مهمترین تعهدات خود گفت: خوشبختانه در سال جاری رایتل موفق به تامین تجهیزات مورد نیاز خود شده است.

وی گفت: به محض ترخیص تجهیزات، همکاران ما در شرکت خدمات ارتباطی رایتل با تلاش شبانه‌روزی خود موفق به پوشش سراسری کلان­شهر تهران با خدمات نسل چهارم خدمات ارتباطی شدند.

صدری ادامه داد: تا اردیبهشت سال 94 پوشش سراسری نسل چهارم ارتباطات رایتل در شهر تهران در حدود 31 درصد بود و تلاش برای گسترش آن تا سال جاری ادامه داشت.

مدیرعامل رایتل این طور ادامه داد: با تامین تجهیزات و کوشش همکارانمان در شرکت توانستیم موفقیتهای چشمگیری را از آن خود کنیم و در حال حاضر افتخار دارم اعلام کنم رایتل در سراسر شهر تهران بهترین خدمات شبکه نسل چهارم را به مشترکین خود ارایه می‌دهد و امیدواریم این توسعه به زودی برای کل کشور ادامه پیدا کند.

صدری با اشاره به بسته های جدید ارایه شده توسط این اپراتور گفت: در جهت رفاه حال مشترکین در پاییز امسال بسته‌های اینترنت بسیار متنوعی از سوی رایتل ارایه شده است که پاسخگوی هر نوع نیاز، بودجه و سلیقه‌ای است و مشترکان می‌ توانند از میان انبوهی از بسته های ارایه شده بهترین گزینه موجود را با توجه به شرایط خود انتخاب کرده و از با کیفیت‌ترین سرویس اینترنتی موجود در کشور استفاده کنند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.