دستور وزیر کار برای خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان

دستور وزیر کار برای خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان

دوشنبه, نوامبر 13, 2017 - 09:45 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و رییس سازمان بهزیستی برای خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان دستور صادر کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایبِنا، در پی وقوع زلزله در برخی از استان‌های غربی کشور از جمله ایلام و کرمانشاه در شامگاه روز یکشنبه ۲۱ آبان ماه ۱۳۹۶، وزیر تعاون، کارورفاه اجتماعی دستور بسیج امکانات و ارایه خدمات بهداشتی، درمانی و مشاوره ای و مددکاری را صادر کرد.

علی ربیعی با صدور دستوری به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: همه خدمات و  امکانات بهداشتی و درمانی زیر مجموعه سازمان تامین اجتماعی با فوریت نسبت به بستری و مداوای حادثه دیدگان اقدام نموده و همه مساعی خود را برای کمک‌رسانی به هموطنان آسیب‌دیده در دو استان ایلام و کرمانشاه و سایر استان‌های خسارت‌دیده به کارگیرید.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین سازمان بهزیستی کشور را موظف کرد با توجه به اثرات منفی و پیامدهای سخت و دشوار برای خانواده‌هایی که دچار حوادث غیر مترقبه شده و برخی از اعضای خانواده خود را از دست داده اند ضروری است سازمان بهزیستی در مناطق زلزله دیده تمام خدمات، امکانات و تسهیلات خود را جهت ارائه خدمات مشاوره و ارائه خدمات روانشناسی، مددکاری به خانواده‌های مصیبت زده در جهت کاستن از آلام و درد این عزیزان بسیج کند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.