تخلفات صنفی بیش از هر زمان دیگر در حال کاهش است

وزیر صنعت:

تخلفات صنفی بیش از هر زمان دیگر در حال کاهش است

سه‌شنبه, نوامبر 14, 2017 - 10:59 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

وزیر صنعت اعلام کرد تخلفات صنفی بیش از هر زمان دیگر در حال کاهش است و با ر عایت امانتداری و نظارت مسئولان اصناف می‌رود که شاهد مثال کاسب حبیب‌الله شود.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از تسنیم، دهمین اجلاسیه دوره ششم نمایندگان اتاق اصناف ایران امروز در تهران برگزار شد و حسن یونس سینکی معاون وزیر صنعت به نمایندگی از محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت متن وی را در این جلسه قرائت کرد.

در متن این نامه خطاب به اصناف آمده است: اصناف آیینه تمام نمای اقتصاد ایران هستند و کنترل تکانه‌ها و حوادث کوتاه‌مدت اقتصادی با کمک و توسط اصناف صورت می‌گیرد.

وی افزود: تخلفات صنفی بیش از هر زمان دیگر در حال کاهش است و با ر عایت امانتداری و نظارت مسئولان اصناف می‌رود که شاهد مثال کاسب حبیب‌الله شود.

با توسعه شبکه‌های صنفی و تولیدی می‌توان به اشتغال کشور نیز کمک کرد؛ صادرات محور شدن تولید صنوف تولیدی و نظارتی که بر آنها صورت می‌گیرد قابلیت گسترش فوق‌العاده‌ای دارد و شایسته است به برنامه‌ریزی عملی برای صادرات غیرنفتی و گسترش نمایشگاههای این بخش مهم توجه شود.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: نظارت دقیق اتحادیه‌های صنفی سراسر کشور و جلوگیری از هرگونه فساد در آن از مهمترین وظیفه‌های اتاق اصناف به حساب می‌آید.

 

 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.