کمک‌های فوری و تسهیلات بانکی برای تعاونی‌های آسیب‌دیده کرمانشاه

رئیس اتاق تعاون ایران خبر داد:

کمک‌های فوری و تسهیلات بانکی برای تعاونی‌های آسیب‌دیده کرمانشاه

سه‌شنبه, نوامبر 14, 2017 - 15:58 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

رئیس اتاق تعاون ایران از کمک‌ فوری و تسهیلات مزیت‌دار بانکی برای تعاونی‌های آسیب‌دیده کرمانشاه خبر داد و گفت: به زودی تیمی برای بررسی نیاز تعاونی‌های استان با مأموریت معاون امور استان‌های اتاق به کرمانشاه می‌روند.

به گزارش دیوان اقتصاد، بهمن عبداللهی در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه تسهیلات و امکاناتی برای تعاونی های آسیب‌دیده حادثه زلزله کرمانشاه در نظر گرفته‌اید، اظهار داشت:‌ ابتدا حادثه غمبار زمین لرزه شدید کرمانشاه را به تمام هم‌وطنان به خصوص مردم شریف کرمانشاه و تعاونگران تسلیت عرض می‌کنم و آرزوی رفع فوری مشکلات و خسارت‌های به وجود آمده را دارم.

وی افزود: قطعاً تعداد زیادی از تعاونی‌ها دچار آسیب شدند که بنا داریم پس از اسکان موقت و آماده‌سازی شرایط اولیه، با مسئولیت اتاق تعاون کرمانشاه تیمی را مأمور کنیم تا وضعیت آنان را بررسی کنند.

رئیس اتاق تعاون ایران با اشاره به اینکه پس از این حادثه، در همان ساعات ابتدایی صحبت‌های اولیه‌ای را با رئیس اتاق تعاون کرمانشاه انجام دادم، گفت: در این تماس تلفنی اطلاعات اولیه و برآورد مقدماتی از آسیب‌ها و نیازها دریافت شد و ان‌شاءالله پس از ثبات شرایط هم‌وطنان عزیزمان در مناطق زلزله‌زده اقدامات فوری انجام خواهیم داد.

عبداللهی افزود: با مسئولیت معاونت امور استان‌های اتاق تعاون ایران تیمی را به استان کرمانشاه اعزام خواهیم کرد تا درباره وضعیت کسب و کار تعاونی‌ها و نیازهایشان برای شروع مجدد فعالیت‌شان اطلاعات لازم به دست آید.

رئیس اتاق تعاون ایران از همکاری با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای رسیدگی به آسیب‌دیدگان این حادثه نیز خبر دادو در عین حال گفت:‌امکانات دیگری آماده شده تا از خسارت‌های به وجود آمده کاسته شود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.