آیفون SE جدید احتمالا با حاشیه‌های باریک عرضه می‌شود

آیفون SE جدید احتمالا با حاشیه‌های باریک عرضه می‌شود

سه‌شنبه, نوامبر 21, 2017 - 15:03 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

طرح مفهومی از گوشی منسوب به اپل با نام آیفون SE جدید منتشر شده است که طراحی مشابه با آیفون ۱۰ دارد؛ البته این مدل فاقد دوربین دوگانه است.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از زومیت،از زمان عرضه آیفون ۶ در سال ۲۰۱۴، طراحی گوشی‌های آیفون با تغییر محسوسی همراه نبود. اما آیفون ۱۰ (iPhone X) با نمایشگر بدون حاشیه، انقلابی در طراحی آیفون به‌حساب می‌آید. بر این اساس پیش‌بینی می‌‌شود که گوشی‌ بعدی اپل مانند آیفون ۱۰، فاقد حاشیه خواهد بود و نمایشگر کشیده خواهد داشت؛ حتی این موضوع ممکن است درباره‌ی گوشی‌ کوچک آیفون SE اپل نیز صدق کند.
پس از موفقیتی که آیفون SE به‌ دست آورد، انتظار می‌رود که مدل جدید آن با مشخصات‌ سخت‌افزاری قدرت‌مند معرفی شود. اگر طراحی آیفون ۱۰ در گوشی کوچک جدید اپل مورد استفاده قرار گیرد؛ آیفون SE جدید چگونه به‌نظر خواهد رسید؟
 مدتی پیش، تصاویر مفهومی از گوشی کوچک آیفون SE با طراحی مشابه آیفون ۱۰ منتشر شد که نشان می‌داد این مدل، حاشیه‌های باریکی خواهد داشت. حال تصاویر جدیدی منتشر شده است که مدل جدید آیفون SE را با حاشیه‌‏های باریک و بریدگی در بالای صفحه‌نمایش مانند آیفون ۱۰، نشان می‌دهد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.