رشد بیمه‌های عمروسرمایه‌گذاری بیمه‌کوثر

رشد بیمه‌های عمروسرمایه‌گذاری بیمه‌کوثر

چهارشنبه, می 4, 2016 - 10:53 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت بیمه

تعداد بیمه‌نامه‌های عمروسرمایه‌گذاری صادر شده از سوی بیمه‌کوثر از ابتدای سال‌جاری تاکنون نسبت‌به مدت مشابه سال قبل 56/51درصد افزایش یافته است.

به گزارش دیوان اقتصاد، راه‌اندازی مراکز تخصصی بیمه‌های عمر، جذب نمایندگان و بازاریابان در حوزه بیمه عمروسرمایه‌گذاری، طراحی نحوه پرداخت کارمزدها و اجرای طرح تشویقی فروش بیمه‌نامه‌ها، برگزاری دوره‌های آموزشی حرفه‌ای و نیز صدور بیمه‌نامه‌های عمروسرمایه‌گذاری متناسب با نیاز و درخواست مشتری ازجمله اقدامات شرکت در راستای گسترش بازار و جذب پرتفوی در این حوزه بوده است.
روح‌ا... عظیمی، مشتری و فعالیت‌های درون سازمانی را عامل افزایش فروش بیمه‌نامه‌های عمروسرمایه‌گذاری برشمرد و گفت: توسعۀ زیرساخت‌ها، پاسخگویی به نیازهای مشتریان و ارائه خدمات الکترونیکی و اطلاع‌رسانی به ذی‌نفعان از آخرین وضعیت اندوخته‌‎شان بسترهای اعتمادسازی بیمه‌گذاران فراهم شد.
وی یاداورشد: متقاضیان خرید این بیمه‌نامه، می‌توانند از سرمایه حاصله در آینده، جهت رفع بخشی از نیاز‌های زندگی مانند تأمین هزینه تحصيلات فرزندان، تهیه جهیزیه و ازدواج، خرید و ساخت مسکن، ایجاد کسب و کار، درمانی، مستمری بازنشستگی و غیره استفاده کنند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.