تعرفه رومینگ همراه اول در ۸۰ اپراتور مهم جهان کاهش یافت

تعرفه رومینگ همراه اول در ۸۰ اپراتور مهم جهان کاهش یافت

تعرفه رومینگ بین الملل مکالمه، پیامک و اینترنت همراه مشترکان همراه اول در ۸۰ اپراتور فعال در ۵۸ کشور از روز چهارشنبه کاهش یافت.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از اقتصاد تهران، در کمپین زمستان رومینگ همراه اول که در ادامه طرح های تخفیفی رومینگ بین الملل این اپراتور ارائه شده، مکالمه دریافتی، مکالمه داخلی و مکالمه با ایران و همچنین پیامک های ارسالی شامل تخفیف شده است.

سرویس رومینگ اینترنت همراه نسل ۴(LTE)، در ۱۸کشور از جمله اتریش، انگلستان، ایتالیا، چک، سوییس، مجارستان، یونان، نیوزلند، آفریقای جنوبی، رومانی، امارات متحده عربی، جمهوری آذربایجان، سنگاپور، کره جنوبی و هنگ کنگ راه اندازی شده است.

تعداد اپراتورهای طرف قرارداد رومینگ اعتباری همراه اول به ٩۴ اپراتور و تعداد اپراتورهای طرف قرارداد دیتای رومینگ به ۸۱ اپراتور افزایش یافت.

رومینگ بین الملل اپراتور اول از طریق ۲۷۱ اپراتور در ۱۱۲ کشور قابل استفاده است.

مشترکان همراه اول می توانند از طریق کد #۱* از صورتحساب سیم کارت های دائمی خود قبل از سفر، اطلاع یافته و با پرداخت بدهی صورتحساب خود(حتی در حالت قطع سیم کارت)، یا با افزایش موجودی (بستانکاری)، سقف اعتبار سیم کارت خود را افزایش داده و از قطع به دلیل بدهی، بویژه در هنگام استفاده از سرویس رومینگ، جلوگیری کنند.

همراه اولی ها می توانند برای دریافت اطلاعات تعرفه ای رومینگ بین الملل، به پرتال این اپراتور به نشانی www.mci.ir مراجعه و یا نام کشور مورد نظر را به شماره ۸۰۷۰ پیامک کنند.

اکنون شرکت ارتباطات سیار ایران با بیش از ۸۹ میلیون سیمکارت واگذار شده در ۱۲۴۵ شهر (۱۰۰درصد شهرها) و ۴۳ هزار روستا (۸۶٫۹ درصد روستاها) و بیش از ۷۰ هزار کیلومتر از جاده های کشور، ۹۶٫۵ درصد پوشش جمعیتی کشور را زیرپوشش دارد.

ضریب نفوذ اپراتور اول ۸۴٫۲ درصد و ارتباط رومینگ بین الملل آن با ۲۷۰ اپراتور در ۱۱۲ کشور جهان برقرار است. همراه اول، علاوه بر اینکه پیشتاز عرضه سیمکارت در کشور بوده است با نوسازی مداوم شبکه خود، به روزترین تجهیزات شبکه تلفن همراه کشور را نیز دارد.

همراه اول مجوز ارتقای پروانه ارایه خدمات تلفن همراه به نسل۳ و بالاتر را در سال ۱۳۹۳ دریافت کرد و اکنون با گذشت کمتر از سه سال، ۱۰۴۲ شهر و ۹۷۰ روستا به شبکه نسل ۳ پیوسته اند و ۷۱۰ شهر زیر پوشش شبکه نسل ۴ و ۴٫۵ همراه اول قرار دارند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.