واگذاری 145 میلیون مترمربع زمین از سوی بنیاد مستضعفان

واگذاری 145 میلیون مترمربع زمین از سوی بنیاد مستضعفان

چهارشنبه, فوریه 21, 2018 - 13:54 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: از ابتدای آغاز واگذاری املاک این بنیاد به مردم مناطق محروم کشور در 2.5 سال گذشته تاکنون، سند مالکیت 145 میلیون مترمربع از زمین های کشاورزی و مسکونی به ارزش 10 هزار و 310 میلیارد ریال واگذار شده است.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایرنا،محمد سعیدی کیا در حاشیه آیین واگذاری 2100 سند مالکیت اراضی زراعی و مسکونی به مرزنشینان استان گلستان در روستای کرند درجمع خبرنگاران افزود: این اراضی در قالب اعطای افزون بر 60 هزار سند مالکیت به رایگان در اختیار مردم مناطق محروم، دور افتاده و مرزی کشوری قرار گرفته است.

وی اضافه کرد : از مجموع 60 هزار سند واگذار شده، 7500 فقره از اسناد مالکیت مربوط به اراضی زراعی به مساحت تقریبی 12 هزار هکتار و بقیه اسناد مالکیت اراضی مسکونی بوده است.

سعیدی کیا گفت: از این تعداد اسناد واگذار شده حدود 27 هزار فقره به مساحت تقریبی 105 میلیون متر مربع در استان گلستان بوده که ارزش آن سه هزارو 300 میلیارد ریال می باشد.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی پیش بینی کرد که 60 هزار سند مالکیت دیگر نیز بین مردم و واجدین شرایط توزیع شود که به مرور با تشکیل پرونده ازسوی متقاضیان به آنان تحویل می شود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.