QLEDهای سامسونگ دنیایی نو برای گیمرها

QLEDهای سامسونگ دنیایی نو برای گیمرها

وجود گزینه‌هایی مانند پخش زنده مسابقات بازی‌های کامپیوتری تا اجرای بهتر تمامی بازی‌های کنسولی باعث شده است تا تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ از جمله سری QLED این محصولات به گزینه‌ای جذاب برای اهالی بازی تبدیل شود.

 

به گزارش دیوان اقتصاد،سامسونگ اکنون و با هدف لذت هرچه بیشتر کاربرانش از بازی‌های ویدیویی به دنبال توسعه خدمات Smart TV خود است. منوی Smart TV Smart Hub سامسونگ دربر دارنده بیش از ۱۰۰ بازی شامل بازی‌های تفریحی، جنگی، ورزشی، استراتژیک، نقش‌آفرینی و دیگر گونه‌های بازی است. کاربران می‌توانند با استفاده از یک کنترل از راه دور یا گوشی هوشمند خود، بازی‌های تفریحی انجام دهند و یا اینکه دسته بازی را به دستگاه متصل کرده و بازی‌های پیچیده‌تر را بازی کنند.

نهایتا آنکه شرکت سامسونگ اخیرا اعلام کرده است بصورت انحصاری در حوزه بازاریابی و خرده‌فروشی در آمریکا با شرکت مایکروسافت همکاری خواهد کرد تا از تلویزیون‌های QLED به عنوان گزینه رسمی تلویزیون‌های 4K در کنار Xbox One X استفاده کنند. این همکاری در نمایشگاه سرگرمی‌های الکترونیک (E3) سال ۲۰۱۷ رونمایی شده و شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه برای اولین بار تجربه نفسگیر بازی با کیفیت 4K HDR را با کنسول Xbox One X و QLED سامسونگ تجربه کردند.

QLED سامسونگ گزینه‌ای برای بازی دوستان

قابلیت‌های برجسته تلویزیون‌های QLED سامسونگ مانند بهترین نمایشگر 4K HDR، لگ کوتاه ۲۰ میلی‌ثانیه‌ای ورودی و تضمین بازی برای مدت طولانی بدون هیچگونه پیکسل سوختگی موجب شده است تا این سری از محصولات بصورت گسترده‌ای مورد توجه‌ اهالی بازی قرار گیرد. این تلویزیون‌ها بصورت خودکار دستگاه‌های جانبی متصل شده را شناسایی کرده و در یک نوآوری زیبا بجای چندین کابل در هم پیچیده، تنها از یک کابل اپتیکال برای اتصال همه دستگاه‌ها به تلویزیون استفاده می‌کند.

در حالیکه فناوری تلویزیون‌های هوشمند و سری QLEDهای سامسونگ انقلابی در این صنعت به پا کرده‌اند، این شرکت همچنان به تلاش برای درنوردیدن مرزهای صنعت تلویزیون برای ایجاد یک مرکز سرگرمی فراگیر با محتواهایی متفاوت ادامه می‌دهد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.