کوییک درایو سامسونگ برنده جایزه بهترین فناوری صنعت آشپزخانه

کوییک درایو سامسونگ برنده جایزه بهترین فناوری صنعت آشپزخانه

شرکت سامسونگ اعلام کرد فناوری جدید کوییک درایو(Quick Drive)  ماشین‌های لباسشویی این شرکت برنده بهترین فناوری در نمایشگاه بین المللی صنعت آشپزخانه و حمام موسوم به KBIS در سال ۲۰۱۸ شده است.

 

به گزارش دیوان اقتصاد،جوایز برتر صنعت حمام و آشپزخانه در این نمایشگاه به بهترین محصولاتی تعلق می‌گیرد که بتوانند مرزهای طراحی، فناوری و نوآوری را جابجا کنند. مهم‌ترین معیارهای انتخاب محصولات برتر در این حوزه شامل نوآوری، طراحی و عملکرد می‌شود.

فناوری کوییک درایو و درب دوم در ماشین‌های لباسشویی سامسونگ قدمی بزرگ در راستای نوآوری در بخش شستشو و کاهش زمان لازم برای تکمیل چرخه شستشو بوده است. نسل جدید محصولات کوییک درایو سامسونگ در کنار کاهش زمان شستشو و انواع توانایی‌های هوشمند، حالا به دستیار شستشوی Q-rator مجهز شده‌اند که به شما برای انتخاب برنامه مناسب شستشوی هر نوع پارچه کمک کرده و در نتیجه دیگر نیازی به شستشو بر اساس حدس و گمان نخواهید داشت.

این دستیار هوشمند در کنار ارایه پیشنهادات اتوماتیک برای زمان و روش مناسب شستشوی هر نوع پارچه، که چرخه شستشو را ساده‌تر می‌کند، هم‌زمان بصورت مداوم بر عملکرد ماشین لباسشویی هم نظارت داشته و بروز هرگونه مشکل را به شما گزارش می‌کند.

تام هالفورد، معاون بخش برندهای پرمیوم و نوظهور سامسونگ می‌گوید «افتخار می‌کنیم که از نمایشگاه KBIS امسال دو جایزه دریافت کردیم چرا که این جوایز تاییدی است بر تعهد و پایبندی سامسونگ به نوآوری معنادار در صنعت لوازم خانگی و محصولات مصرفی».

او افزود «ترکیب فناوری با عملکرد و طراحی در محصولات ما انعکاس بسیار قوی دارد و ما هم به دنبال ایجاد تحولاتی بزرگ در سال ۲۰۱۸ هستیم

 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.