هیات بازرسی رسیدگی به تخلفات ثبت سفارش خودرو تشکیل شد

هیات بازرسی رسیدگی به تخلفات ثبت سفارش خودرو تشکیل شد

هیات ویژه بازرسی برای رسیدگی به تخلفات ثبت سفارش خودرو وارداتی و همچنین نحوه فروش خودروهای داخلی با دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت تعیین شد.

به گزارش دیوان اقتصاد از وزارت صنعت، معدن و تجارت، به دنبال کشف تخلفات در ثبت سفارش خودروهای وارداتی و همچنین چگونگی فروش خودروهای داخلی توسط مرکز حراست وزارت صنعت، معدن و تجارت و با توجه به دستور رئیس جمهوری برای پیگیری ویژه و تسریع بررسی موضوع، هیاتی با دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت برای این کار تعیین شد.
«محمد شریعتمداری» به این هیات دستور داد تا هر چه سریعتر تحقیقات خود را در این زمینه انجام و با شناسایی عوامل تخلف، آنان را به مراجع ذیربط و مردم معرفی کند.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری دهم تیر ماه با تعیین ضرب الاجلی 15 روزه به وزیر صنعت، معدن و تجارت دستور داد موضوع تخلف در واردات خودروی خارجی و نیز توزیع خودرو از سوی خودروسازان داخلی را بررسی و هر گونه تخلف را شفاف به مردم و دستگاه قضایی اعلام کند.
این اقدام در پی تخلف اعلام شده از سوی مراجع نظارتی مبنی بر ثبت سفارش و واردات بیش از 6400 خودرو از مسیرهای غیرقانونی و همچنین دریافت گزارش هایی مبنی بر نارضایتی مردم و مصرف کنندگان از نحوه توزیع و یا قیمت گذاری محصولات خودروسازان داخلی، انجام شده است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.