ضرورت برخورداری بازنشسته ها از بیمه زندگی

دیرعامل شرکت بیمه تجارت نو عنوان کرد:

ضرورت برخورداری بازنشسته ها از بیمه زندگی

شنبه, ژولیه 16, 2016 - 16:55 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

استفاده خانواده ها از بیمه های زندگی در دوران بازنشستگی کمک شایانی به اقتصاد آنها خواهد کرد.

 

  به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از اخبار پولی مالی، محمد عباس زادگان- مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو در پاسخ به این پرسش که آیا افزایش فروش بیمه های زندگی می تواند به صنعت بیمه کشور برای حل مشکلاتش کمک برساند گفت: حتما این امکان پذیر است.

عباس زادگان با اشاره به ضعف نفوذ بیمه های زندگی در کشور و تاکید بر لزوم تقویت امنیت روانی جامعه همراه با بهبود بنیانهای اقتصادی و توسعه کشور، به جایگاه بیمه های زندگی در دوران بازنشستگی پرداخت و آن را یک نیاز ضروری اعلام کرد.

وی افزود:برای دوران بازنشستگی مردم علاوه بر صندوق های بازنشستگی که دشواری های عمده ای دارند؛ باید فکر جدیدی ارایه نماییم تا تمام افراد برای دوره بازنشستگی خود چاره اندیشی کنند.

 

عباس زادگان ادامه داد: حتی اگر صندوق های فعلی بازنشستگی پاسخگوی نیازهای افراد باشند، به طور قطع در سال های آتی با افزایش نرخ تورم پاسخ هزینه های گروه های بازنشسته را نخواهند داد. به ویژه اینکه وضعیت بازنشستگی در کشور ما با تمام دنیا فرق می کند در دیگر کشورها هزینه های بازنشستگان در دوران بازنشستگی با کاهش مواجه می شود اما در کشور ما هزینه ها پس از دوران بازنشستگی به دلیل این که فرد بازنشسته محور خانواده خود محسوب می شود، افزایش نیز پیدا می کند.

وی با اعلام این که مشکل عمده بیمه های زندگی در کشوردر حال حاضر ضعف اطلاع رسانی است افزود: استفاده خانواده ها از بیمه های زندگی در دوران بازنشستگی کمک شایانی به اقتصاد آنها خواهد کرد .




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.