مستشار سرپرست بانک مشترک ایران و ونزوئلا شد

مستشار سرپرست بانک مشترک ایران و ونزوئلا شد

سه‌شنبه, ژانویه 22, 2019 - 09:12 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

سعید مستشار به عنوان سرپرست جدید و عضو هیات مدیره بانک مشترک ایران و ونزوئلا انتخاب ‏شد.‏

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایبِنا، بانک مشترک ایران - ونزوئلا اولین بانک در نظام بانکی کشور به شمار می‌آید که بعد از پیروزی انقلاب با سرمایه‌گذاری مشترک دو کشور ایران و جمهوری بولیواری ونزوئلا با رویکرد توسعه همکاری های اقتصادی دو کشور در سال ۲۰۱۰ میلادی تاسیس شد.
اگرچه سیاست های ارزی ونزوئلا مشکلاتی در ایفای نقش فعال بانک در زمینه ارائه خدمات ارزی به بخش خصوصی ایرانی فعال در حوزه تولید، تجارت و بازرگانی ونزوئلا به وجود آورده اما؛ عزم و اراده مسئولین بلند مرتبه دو کشور مبنی بر حفظ و ارتقاء روابط اقتصادی باعث شد موافقتنامه‌های منعقده میان دولت های جمهوری اسلامی ایران و جمهوری بولیواری ونزوئلا در ارتباط با تاسیس "بانک مشترک ایران و ونزوئلا"، عینیت و فعلیت یافته و به منصه‌ ظهور بنشیند.
بانک مشترک ایران و ونزوئلا طی سنوات محدود فعالیت خود و با وجود انواع محدودیت ها توانسته است خدمات ارزی و ریالی قابل توجهی به متقاضیان ارائه کرده و نسبت‌های سوددهی مناسبی را تحصیل و ارائه کند و هم اکنون پس از گذشت قریب به ۵ سال از آغاز فعالیت، این بانک از آمادگی کامل برای ارائه تمامی خدمات ریالی، ارزی و اعتباری به مراجعین واجد شرایط برخوردار است.
سعید مستشار تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت مالی به پایان رسانده و در حال حاضر دانشجوی دکتری این رشته است. وی، علاوه برداشتن سوابقی چون مدیرعاملی شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس و رییس روابط‌ عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار، مدیرعاملی شرکت گروه اقتصادی تابعه بانک توسعه صادرات را به عهده داشت.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.