عضویت رسمی اتاق اصناف ایران در کارگروه ویژه رونق تولید

رئیس اتاق اصناف ایران خبر داد:

عضویت رسمی اتاق اصناف ایران در کارگروه ویژه رونق تولید

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: با ابلاغ معاون اول رئیس جمهور به وزرای کشور و صنعت، معدن و تجارت، اتاق‌های اصناف به عنوان عضو رسمی کارگروه ویژه رونق تولید انتخاب شدند.

 

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از اتاق اصناف ایران، سعید ممبینی گفت: طی درخواست اتاق اصناف ایران و موافقت و ابلاغ اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به وزرای کشور و صنعت، معدن و تجارت، اتاق‌های اصناف به عنوان عضو رسمی کارگروه ویژه «رونق تولید» انتخاب شدند.

رئیس اتاق اصناف ایران افزود: خانواده بزرگ اصناف در طی ۴۰ سال گذشته تا به امروز، در سخت‌ترین شرایط یار و سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است و تلاش خواهیم کرد در این روزهای سخت که دشمن به دنبال خدشه وارد کردن به اقتصاد ایران است، مانع از محقق شدن این امر شوم و شیطانی شویم.

وی ادامه داد: نظر به درایت هوشمندانه مقام معظم رهبری در نامگذاری سال‌جاری به عنوان رونق تولید، نقش و جایگاه تشکل‌های صنفی کشور به عنوان بزرگترین نهاد عمومی غیردولتی در تحقق این خواسته مهم است از دولت درخواست حضور اثرگذار اتاق اصناف ایران و بهره گیری استانداران و فرمانداران در تصمیم گیری های اقتصادی و اجرای مقابله با تحریم و مشارکت اقتصادی را کردیم، چرا که معتقد هستیم حوزه اصناف نقش کلیدی در رشد و پویایی کسب و کار بازار دارد.

ممبینی اعلام کرد: در روزهای گذشته با ابلاغ نامه اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به وزرای کشور و صنعت، معدن و تجارت، اتاق‌های اصناف به عنوان عضو رسمی کارگروه ویژه رونق تولید انتخاب شدند و این امر گامی مهم در تحقق شعار سال ۱۳۹۸ است.

رئیس اتاق اصناف ایران در ادامه از مجموعه صنوف به ویژه فعالان چرخه تولید خرد و متوسط در سراسر کشور درخواست کرد که با احیای ظرفیت و تشویق در سرمایه‌گذاری، در طرح و برنامه‌هایی که بر اساس مطالعات انجام گرفته است، سهیم باشند تا با همراهی و همدلی فعالان صنفی در راستای تحقق «گام دوم» که مقام معظم رهبری آن را اعلام کرده‌اند، گام برداشته شود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.