خصوصی‌سازی هما از طریق بازار سهام

خصوصی‌سازی هما از طریق بازار سهام

وزیر راه و شهرسازی گفت: ضرورت دارد خصوصی‌سازی هما از طریق سهام دارای ارزش انجام شود و ارزش سهام هما بالاتر رود و از طریق بازار سرمایه کارآمدی هما ارتقا یابد.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از فارس، محمد اسلامی در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سابق و مدیرعامل کنونی ایران‌ایر، اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هما متعلق به همه ایرانیان و ایرلاین‌ حامل پرچم است و مردم انتظار دارند هما در اوج باشد.

وی افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: اگر از انگیزه، روحیه و تعهد غفلت نکنیم، به تراز برتر و شکوفایی می‌رسیم.

اسلامی ادامه داد: ما در صنعت هوایی ظرفیت‌های فاخری داریم که نیروی انسانی در راس این ظرفیت فاخر است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به انتخاب زنگنه به مدیرعاملی هما گفت:‌ در دوره جدید مدیریت هما قطعا تلاش خواهد شد تا با همدلی،‌ یکپارچکی و همکاری آحاد هما نقش متفاوتی ایفا شود و هما در مسیر شکوفایی بیشتر قرار گیرد.

اسلامی افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: در این شرایط سخت و طاقت‌فرسا استفاده از ظرفیت‌ها ضروری است و این مهم است که اجازه ندهیم جزیره و گروه در سیستم شکل بگیرد که این آفت مدیریت است.

وی با تاکید بر این‌که امیدواریم ایران ایر سودده و پربازده شود، گفت: ایران ایر باید سهام دارای ارزش شود و از طریق سهام دارای ارزش فرآیند خصوصی سازی هما طی شود.

وزیر راه و شهرسازی تأکید کرد: باید ارزش سهام هما بالا برود و از طریق سیستم بازار سرمایه کارآمدی هما ارتقا یابد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.