اهمیت مشتری مداری در شعب

مدیر عامل بانک ملی ایران تاکید کرد:

اهمیت مشتری مداری در شعب

یک‌شنبه, اوت 21, 2016 - 11:11 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

مدیر عامل بانک ملی ایران با حضور در شعبه خیابان الوند، ازشعب تحت پوشش اداره امور شعب شمال تهران با همکاران این شعبه دیدارو گفتگو کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد،محمدرضا حسین زاده دراین بازدید ضمن بررسی وضعیت منابع،مصارف و همچنین سپرده‌ها، رهنمودهای لازم را در جهت بهبود وضعیت و ارتقای شعبه ارائه کرد و اظهار داشت: در مناطقی که به علت موقعیت جغرافیایی در وضعیت مناسب و استراتژیک قرار دارند شعب باید از این امتیاز حداکثر بهره را برده و تا حد امکان به جذب مشتری بپردازند.

وی در ادامه باتأکید بر مشتری‌مداری در شعب و دادن اهمیت ویژه به مشتریان اعتباری، از مسئولان و همکاران شعبه خواست با همکاری لازم و همت جمعی در جهت بهبود وضعیت شعبه تلاش کنند.

 گفتنی است در این بازدید علی رحیمی مدیر امور شعب و مسئولان اداره امور شعب شمال تهران، مدیر عامل بانک ملی ایران را همراهی می‌کردند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.