معارفه اعضای جدید صندوق توسعه ملی

معارفه اعضای جدید صندوق توسعه ملی

یک‌شنبه, اوت 21, 2016 - 11:33 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

مراسم معارفه اعضای جدید صندوق توسعه ملی برگزار شد.

 

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از فارس، ظهر دیروز جلسه معارفه اعضای هیأت عامل با حضور دوست حسینی، رئیس هیات عامل، اعضای جدید هیأت عامل، مدیران و کارشناسان صندوق توسعه ملی در محل صندوق توسعه ملی برگزار شد.

دوست حسینی، رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی، ضمن معرفی اعضای جدید هیأت عامل صندوق توسعه ملی ابراز امیدواری کرد با صدور حکم انتصاب اعضای هیأت عامل توسط رئیس جمهور هر چه سریع تر روند فعالیت های صندوق با جدیت از سر گرفته شده و دوران فترت مدیریتی رخ داده، به زودی جبران شود.

وی با اشاره به سوابق تخصصی و اجرایی هر یک از اعضای جدید هیأت عامل صندوق توسعه ملی به تقسیم کار و مسئولیت های اعضای هیأت عامل در قالب معاونت های مختلف صندوق توسعه ملی پرداخت.

دوست حسینی با اشاره به تجارب علیرضا صالح در سازمان مدیریت و برنامه ریزی، وی را به عنوان قائم مقام رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی معرفی کرد.

همچنین به گفته رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی با توجه به سوابق علیرضا ساعدی در مسئولیت های سرمایه گذاری خارجی در بخش دولتی و خصوصی، وی مسئولیت معاونت اقتصادی و همکاری های بین الملل و همچنین سرپرستی معاونت سرمایه گذاری خارجی را بر عهده خواهد داشت.

در این نشست رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی به سابقه حضور  حمیدرضا تیموری در معاونت دیوان محاسبات اشاره کرد و گفت: با توجه به سوابق خوبی که آقای تیموری در رابطه با مسائل اقتصادی و نظارتی و اجرایی دارند مسئولیت معاونت سرمایه گذاری داخلی را بر عهده خواهند گرفت.

در این نشست هر یک از اعضای جدید هیأت عامل ضمن بیان دیدگاه های خود، آمادگی و ضرورت استفاده از تجربیات بدنه کارشناسی و مدیریتی صندوق را به منظور پیشبرد بهتر اهداف و فعالیت های آن یادآور شدند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.