بازديد مديرعامل بانك صنعت و معدن از نخستین نمایشگاه «فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید»

بازديد مديرعامل بانك صنعت و معدن از نخستین نمایشگاه «فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید»

حسين مهري از نخستین نمایشگاه «فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید» در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران بازديد كرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، حسين مهري رييس هيات مديره و مديرعامل اين بانك امروز بيست و نهم تيرماه از این نمایشگاه که با هدف ارائه نیازمندی‌های صنایع کشور و موضوعات داخلی سازی و رونق تولید برگزار می شود بازديد كرد و در نخستین میز تخصصی تعمیق ساخت داخل در صنعت خودرو كه در محل اين نمايشگاه با حضور رضا رحماني وزير صنعت،معدن و تجارت تشكيل شد، حضور يافت.
وي در جريان بازديد از غرفه هاي مختلف اين نمايشگاه و گفتگو با كارآفرينان و صنعتگران اظهار داشت: برگزاري چنين نمايشگاه هايي سبب بهره مندي توليدكنندگان از فرصت به كارگيري تجهيزات و قطعات ساخت داخل خواهد بود كه با هزينه كمتر در داخل كشور توليد مي شود.
دكتر مهري افزود: استفاده از دانش و توان شركت هاي دانش بنيان و نوآور نقش بسيار ارزنده اي در زنجيره تامين صنايع خواهد داشت و امكان آشنايي بيشتر كارآفرينان با مراكز توليد علم و فناوري را فراهم خواهد ساخت.
مديرعامل بانك صنعت و معدن خاطرنشان کرد: براي جلوگيري از خروج ارز از كشور و كاهش ريسك توليدكنندگان لازم است پيوند بين صنايع مختلف تقويت شود تا با تكيه بر پتانسيل شركت هاي داخلي نيازهاي صنايع بزرگ و حياتي تامين شود و این نمایشگاه فرصت کم‌نظیری برای کارآفرینان داخلی برای همکاری با صنایع فرادستی است.
همچنين مهري از غرفه بانك صنعت و معدن در سالن 38B اين نمايشگاه بازديد كرد.
مجری این نمایشگاه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) است و علاوه بر آن وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی و صندوق‌های حمایتی جزو همکاران برگزاری این نمایشگاه هستند.
۹ انجمن تخصصی صنایع و چهار صندوق حمایتی با هدف ارائه تسهیلات به فعالان حوزه نهضت ساخت داخل در این نمایشگاه حضور دارند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.