بانك ملت؛ اولين سايت پر مخاطب شركت ها و سازمان هاي اقتصادي ايران در فهرست برترين هاي الکسا

بانك ملت؛ اولين سايت پر مخاطب شركت ها و سازمان هاي اقتصادي ايران در فهرست برترين هاي الکسا

فهرست 20 سايت برتر ايراني از نظر الكسا نشان مي دهد كه بانك ملت با كسب رتبه 10 از نظر تعداد مراجعه مخاطبان، اولين رتبه را در بين سازمان هاي مستقل اقتصادي كشور مانند بانك ها، شركت ها، صنايع، به خود اختصاص داده است.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از اقتصادگردان,رتبه هاي 1 تا 9 متعلق به آپارات در فيلم و ويدئو، دیجی کالا در فروش كالا، ورزش سه در اخبار ورزشي و فوتبال، نمناک در هنر و فرهنگ وسرگرمي، شاپرک در تراكنش كارت هاي بانكي، نماشا در ويدئو، ديوار در نيازمندي ها، ني ني سايت در كودكان، تلوبيون در آرشيو فيلم و سريال، بوده است و بعد از اين ها اولين شركت يا سازمان مستقل اقتصادي كه توانسته بيشترين مخاطب را در بين سايت هاي اقتصادي ايراني داشته باشد سايت بانك ملت است كه به صورت اختصاصي مرتبط با عمليات بانكي و عمدتا مربوط به حساب هاي بانك ملت است.
در رتبه هاي 11 تا 20 نيز فیلیمو در فيلم، جام نیوز در خبر، عصر ایران در خبر، ستاره در سبك زندگي، باشگاه خبرنگاران در خبر، خبرگزاري فارس در خبر، طرفداري در ورزش، فرارو در خبر، سافت 98 در نرم افزار و... فعاليت دارند.
بانك ملت با رتبه 10 عملا تنها سايت و اولين سايت پرمخاطب متعلق به يك سازمان اقتصادي يا شركت مستقل است كه مرتبط با حوزه كار بانك ملت فعاليت دارد و از اين جهت اولين رتبه در بين سايت هاي سازمان هاي اقتصادي و شركت ها را به خود اختصاص داده است
فضای آنلاین روزبه‌روز بیشتر به زندگی مردم رسوخ می کند. در این مطلب به معرفی 20 سایت برتر ایرانی در الکسا می پردازیم.
فضای آنلاین مجموعه ابزارهای گسترده ‌ای در اختیار فعالان دیجیتال قرار داده تا بتوانند به شیوه‌های متفاوت، در رتبه بندی‌ها شرکت کنند و خود را با دیگران مقایسه کنند. الکسا یکی از همین ابزارهاست که رتبه بندی سایت های محبوب تاثیر دارد.
سرویسی که ما امروز به اسم الکسا می‌شناسیم؛ توسط شرکت الکسا اینترنت عرضه می‌شود. این شرکت در سال ۱۹۹۶ با هدف ارزیابی و سنجش ترافیک اطلاعات در فضای وب و آرشیو کردن صفحات وب تشکیل شد. آمازون شرکت الکسا اینترنت را سه سال بعد، در سال ۱۹۹۹ خریداری کرد و تاکنون، مالکیت شرکت الکسا اینترنت و طبیعتا سرویس الکسا را در اختیار داشته است. در الکسا عدد کوچکتر به معنای رتبه‌ بهتر است .

این شرکت در سایت خود اعلام کرده که رتبه وب ‌سایت‌ ها را بر اساس تعداد بازدیدکنندگان و متوسط تعداد صفحاتی که هر نفر در سایت بازدید کرده، محاسبه می‌کند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.