رقابت «سرمد» و «سامان» در جلب اطمینان بیمه‌گذاران

رقابت «سرمد» و «سامان» در جلب اطمینان بیمه‌گذاران

بعد از اجرای کمپین تبلیغاتی بیمه سرمد با شعار «تکیه‌گاه مطمئن» در شهرهای مختلف کشور و رونمایی از عصای خودایستا به عنوان نماد این شرکت بیمه‌ای، حالا بیمه سامان تبلیغات محیطی سراسری خود را با شعار «مطمئن‌تر از مطمئن» کلید زده.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از نبض بازار، بعد از اجرای کمپین تبلیغاتی بیمه سرمد با شعار «تکیه‌گاه مطمئن» در شهرهای مختلف کشور و رونمایی از عصای خودایستا به عنوان نماد این شرکت بیمه‌ای، حالا بیمه سامان تبلیغات محیطی سراسری خود را با شعار «مطمئن‌تر از مطمئن» کلید زده.
بیمه سرمد با شعار «تکیه‌گاه مطمئن» یا بیمه سامان با شعار «مطمئن‌تر از مطمئن»؟




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.