فروش 5 ماهه بیمه ملت فراتر از هدف

فروش 5 ماهه بیمه ملت فراتر از هدف

چهارشنبه, سپتامبر 18, 2019 - 12:33 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

"ملت" طی فعالیت مرداد ماه مبلغ یک هزار و 337 میلیارد ریال حق بیمه صادر و بیش از 512 میلیارد ریال خسارت پرداخت کرده است.

 به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از پولی مالی، بیمه ملت گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به مرداد ماه سال مالی جاری را منتشر کرد و طی آن جزییات حق بیمه صادر شده و خسارت پرداختی را طی سه دوره به اطلاع اهالی بازار سرمایه و سهامدارانش رساند.

بر اساس این گزارش، بیمه ملت با سرمایه دو هزار و 850 میلیارد ریالی در بازار اول بورس معامله می شود. این مجموعه در حوزه درمان، حوادث سرنشین، ثالث، بدنه خودرو، آتش سوزی، باربری، مسئولیت، مهندسی، کشتی و ... فعالیت می کند و سال مالی آن به 29 اسفند ماه 98 منتهی می شود.

عملکرد یک ماهه منتهی به 31 مرداد ماه98

"ملت" طی فعالیت ماه گذشته مبلغ یک هزار و 337 میلیارد ریال حق بیمه صادر و بیش از 512 میلیارد ریال خسارت پرداخت کرده است.

در این دوره بالغ بر 662 میلیارد ریال حق بیمه درمان صادر شده که نسبت به سایر حوزه ها سهم 50 درصدی در اختیار دارد. در مقابل اما، حدود 210 میلیارد ریال خسارت بیمه درمان پرداخت شده که این رقم نسبت به سایر رشته های بیمه ای سهم 41 درصدی را برای "ملت" رقم زده است. بر این اساس می توان گفت بیشترین سهم رشته بیمه ای نسبت به سایر حوزه های بیمه ای در صدور حق بیمه و پرداخت خسارت به بیمه درمان تعلق دارد.

دوره عملکرد از ابتدای امسال تا پایان مرداد ماه

بر اساس اطلاعات موجود، بیمه ملت از ابتدای سال مالی جاری تا پایان مرداد ماه بیش از شش هزار و 424 میلیارد ریال حق بیمه صادر کرده و پرداخت خسارت آن نیز مبلغ دو هزار میلیارد ریال محاسبه می شود.

در این دوره نیز همچون مرداد ماه امسال بیشترین سهم به رشته بیمه درمان با سهم 30 درصدی در صدور حق بیمه و سهم 49 درصدی در پرداخت خسارت تعلق دارد. باید توجه داشت که طی پنج ماهه ابتدای امسال بالغ بر یک هزار و 930 میلیارد ریال حق بیمه درمان صادر شده و 993 میلیارد ریال نیز خسارت بیمه درمان پرداخت شده است.

صدور حق بیمه و پرداخت خسارت در دوره عملکرد پنج ماهه ابتدای امسال نسبت به چهار ماهه اول سال جاری با رشد همراه شده است. آنچنان که در دوره مورد بررسی صدور حق بیمه حدود 26 درصد افزایش و پرداخت خسارت 33 درصد افزایش را ثبت کرده اند.

 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.