همکاری متقابل بیمه مرکزی و سندیکای بیمه گران به ارتقای صنعت بیمه می انجامد

همکاری متقابل بیمه مرکزی و سندیکای بیمه گران به ارتقای صنعت بیمه می انجامد

کریمی در نامه ای خطاب به رئیس کل بیمه مرکزی نوشت: آنچه نماد دموکراسی حرفه ای خواندید، به فضل خداوند و طی رقابتی توام با رعایت دوستی و احترام، در فضایی همدلانه و با حضور و مشارکتی کم نظیر شکل گرفت و بی تردید در این آزمون، نه یک گروه خاص، بلکه عموم فعالان صنعت بیمه پیروز بوده اند.

به گزارش دیوان اقتصاد، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران طی نامه ای خطاب به رئیس کل بیمه مرکزی، حمایت و نگاه توسعه گرایانه وی نسبت به بزرگترین نهاد صنفی صنعت بیمه کشور را موجب دلگرمی و امید دانسته و ابراز اطمینان کرد با همکاری نهاد ناظر و در راستای ارتقای صنعت بیمه با همکاری تمامی اعضا از ظرفیت های اساسنامه جدید سندیکا نهایت بهره برداری صورت پذیرد.
برپایه همین گزارش متن کامل نامه دکتر کریمی خطاب به دکتر سلیمانی بدین شرح است :
سرور ارجمند جناب آقای دکتر سلیمانی
رئیس کل محترم بیمه مرکزی

باسلام و احترام
صدور بیانیه ارزشمند جنابعالی پس از انتخابات و ابراز لطف و محبتتان به اینجانب، اصحاب صنعت بیمه و برگزار کنندگان آن و همچنین حمایت و نگاه توسعه گرایانه اتان نسبت به بزرگترین نهاد صنفی صنعت بیمه کشور، موجب امیدواری و دلگرمی شد.
لذا برخود فرض می دانم از حضرتعالی، اعضای محترم هیئت عامل و تمامی عزیزان بیمه مرکزی؛ بعنوان پشتیبانی سترگ برای بیمه گران پرتلاش و پیام آوران آرامش و اطمینان برای زندگی بهتر بیمه گذاران و مردم شریف کشورمان در سایه جمهوری اسلامی، تشکر و قدردانی نمایم. اطمینان دارم در این برهه حساس کشور، همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند اتکا به خود مردم می تواند مشکلات فرا روی را مرتفع کند و کافی است دولت محترم و در صنعت بیمه، حضرتعالی بعنوان نماینده حاکمیت، شرایط حضور و اجرای امور را برای مردم و نمایندگان آنان (تشکلهای مردمی) فراهم فرمائید و آنگاه این فعالیتها نظارت و پشتیبانی شود. مردم خوب می دانند و می توانند امورات خود را به سرانجام برسانند.
اطمینان دارم با همکاری تمامی اعضا بتوانیم از ظرفیت های اساسنامه جدید سندیکا نهایت بهره برداری را داشته و در تعاملی سازنده با نهاد ناظر در ارتقای صنعت بیمه، فصلی ماندگار را رقم زنیم.
تجارب موفق در دنیای امروز نشان می دهد آن حاکمیتی که نقش تشکل های صنفی را باور داشته و از این دسته نهادهای مدنی حمایت می کند، علاوه بر ساماندهی فعالیت های اقتصادی خود، به واقع منافعی کلان برای شهروندانش رقم می زند.
بی شک سندیکای بیمه گران ایران می تواند فضای مناسبی برای تعامل بین شرکتهای بیمه و دولت بوجود آورده و با توان اعضای خود در راه تحقق اهداف مندرج در برنامه های توسعه کشور، بویژه در راستای افزایش ضریب نفوذ بیمه، موثر عمل نماید.
آنچه “نماد دموکراسی حرفه ای” خواندید، به فضل خداوند و طی رقابتی توام با رعایت دوستی و احترام، در فضایی همدلانه و با حضور و مشارکتی کم نظیر شکل گرفت و بی تردید در این آزمون، نه یک گروه خاص، بلکه عموم فعالان صنعت بیمه پیروز بوده اند. چراکه تمامی مدیران شرکتهای بیمه که تایید صلاحیت حرفه ای خود را از آن نهاد معظم دریافت داشته اند؛ از اخلاقی وارسته توام با عقلانیت و درایت لازم برخوردار بوده و در یک کلام دست اندرکاران این بخش اقتصادی فاخر، جزء اقشار توسعه یافته بحساب می آیند.
در پایان، با اتکال به خداوند قادر متعال امید دارم با حمایت همه جانبه حضرتعالی، تمامی مدیران گرامی شرکتهای بیمه، پیشکسوتان و بزرگان صنعت که عمر شریفشان را در تحقق برنامه های بیمه صرف نموده و امروزه کار را به ما فرزندان خود واگذار و دلسوزانه اوضاع را رصد و مراقبت می کنند بتوانم در کسوت دبیرکلی سندیکا با مشورت، تعامل، استفاده از تجربه گرانقدر تمامی عزیزان و همکاری یکایک اعضا و مطابق برنامه های ارائه شده در توسعه صنعت بیمه و رفع چالش های احتمالی توفیقات موثری با هم داشته باشیم.

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی ما رستگار




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.