طرح اوراسیا گشایشی برای فرآورده‌های نفتی

طرح اوراسیا گشایشی برای فرآورده‌های نفتی

پدیدار گفت: اجرای طرح اوراسیا می‌تواند گشایشی در بسیاری از فعالیت‌ها همچون فرآورده‌های نفتی باشد.

به گزارش دیوان اقتصاد,رضا پدیدار عضو هیئت نمایندگان اتاق تهران در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مزیت‌های اجرای طرح اوراسیا، اظهار کرد: اجرای طرح اوراسیا می‌تواند گشایشی در بسیاری از فعالیت‌ها همچون فرآورده‌های نفتی باشد.
عضو هیئت نمایندگان اتاق تهران با بیان اینکه اجرای طرح اوراسیا می‌تواند به بخش خصوصی کمک کند تصریح کرد: اجرای این طرح برای همه زیرساخت‌های اقتصادی از جمله بخش خصوصی کمک رسان است چرا که فعالیت این بخش وسیع‌تر خواهد شد.
به گفته پدیدار، اجرای طرح اوراسیا می‌تواند بسیاری از موانع اقتصادی را حل کند.
عضو هیئت نمایندگان اتاق تهران در ادامه اظهار کرد: البته تا زمانی که این طرح به طور کامل اجرایی نشود، نمی‌توان به طور قطع، از فعالیت‌های آن در اقتصاد کشور صحبتی کرد؛ چرا که باید این طرح به بسیاری از وزارت خانه‌های ذیربط ابلاغ شود.
گفتنی است عمده اقلام صادراتی ایران به اوراسیا شامل پسته، کیوی، سایر نفت‌های گازی، کشمش، خیار و خیار شور، خرما، داروها، سیمان‌های هیدرولیک، مس تصفیه شده، متانول و کلم و عمده اقلام وارداتی ایران از اوراسیا جو، ذرت دامی، روغن خام، کاتد و قطعات کاتد، آهن آلات به ضخامت کمتر از ۲ میلیمتر، چوب اره شده کاج، آغاز روزنامه به شکل رول یا ورق است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.